Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

Μάλιστα κύριε

 Αυτό το blog πια έχει μουσειακό χαρακτήρα...
Σαν να κάνω ανασκαφή κάθε φορά και ξαναβρίσκω πράγματα που κάποτε ασχολούμουν και μετά από μια τεράστια κακοκαιρία βρέθηκαν θαμμένα κάτω από μεγάλες ποσότητες χώματος.


Λέτε να κάτσω κάποια στιγμή να περιγράψω αυτήν την την λαίλαπα..?

Η ζωή μάλλον είναι πιο πολύπλοκη απ΄όσο μπορεί να περιμένει ο καθένας μας!!


Πάρτε τραγουδάκι όμορφο και εδώ είμαστε. Μου λείπει αυτό που είχαμε εδω... Εάν κάποιος τύχει να περάσει, ας κάνει ένα σχολιάκι να πάρω λίγη χαρά...

 



Καλό βράδυ από κέντρο Αθήνας Σάββατο βράδυ

3 σχόλια:

  1. Αγαπημένε μου, εμένα μου λείπεις. Υπήρχε κάποια περίοδος που ανταλλάσσαμε λίγα σχόλια και καλά...

    πάντως στο δικό μου μπλογκ (http://zinalaki.blogspot.com/), είμαι πιο "ακτιβ" :)

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμ βοήθησέ με λίγο σε παρακαλώ... άλλαξες όνομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έτυχε να περάσω και αφήνω σχολιάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή