Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

20

20 σχόλια:

  1. εγω που παω 22 και μου γραφει 21?και περσυ μολις εκλεισα τα 20 εγραψε 21....ελεος....α,χρονια πολλα...χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι και προκλητικός με τέτοια ηλικία...

    (πλάκα κάνω φυσικά)

    Να τα χιλιάσεις δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A! Tο έβαλες κι επίσημα!! λοιπόν...κάτσε να κάνω copy - paste το σχόλιό μου και τις ευχές μου από το προηγούμενο ποστ !!

    Κι επίσημα πια....

    "Ο/Η nellinezi είπε...
    ΄ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!
    ΚΑΛΟΤΥΧΟΣ!
    ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ!
    ΣΟΦΟΣ!
    ΚΙ Ό,ΤΙ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!
    ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!

    Κλείσαμε τα 20;;;;;; Πω πω πω! Μεγάλωσε το παλικαράκι! Μπράβο εξυμνάκο!!

    Δωσ του να καταλάβει σήμερα! Μια φορά αφήνεις τα teen πίσω!! χα χα χα χα χα χα !!! ξύνω πληγές! ....Αντε βρε! Χρόνια σου πολλά και πάλι, και να ξέρεις ότι από εδώ και πέρα θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις τη ζωή!

    Φιλιά!

    3 Μάρτιος 2008 2:14 μμ"



    Εβαλα και την ώρα....να φανεί ότι ήμουν η πρώτη που σου ευχήθηκα!! χα χα χα χα χα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω! Έχουμε γιορτές και πανηγύρια; Σβήνουμε κεράκια;

    Χρόνια πολλά! Να ζήσεις, να είσαι γερός και να είσαι με ανθρώπους που σε αγαπούν και σε νοιάζονται!

    Καλωσήρθες στην τρίτη δεκαετία της ζωής σου! Εύχομαι να σου επιφυλάσσει πολλά όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο το νέο προφίλ
    :)) :))
    Εεε.. τώρα έχει άλλο κύρος!!!

    Και πάλι τις καλύτερες ευχές μου

    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είκοσηηηηηη! Χριστέ μου! Πότε μεγάλωσες εσύ! τόσο δα σε θυμάμαι!

    Χρόνια καλά μικρέ μου! Ότι ποθείς πιο πολύ εύχομαι να σου συμβεί! Ότι αγαπάς πιο πολύ να είναι πάντα μαζί σου και ότι θα διαλέξει να σε αγαπήσει πολύ να το κάνει σύντομα!
    Φιλιά πολλά και.....περιμένουμε κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρονια σου πολλααααααααααααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lots of years μεγάλε... όποιες και όσες επιθυμείς ;) και να μεγαλώνεις μόνο στα χαρτιά

    Τελικά μου ρίχνεις 1 ή 2 χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστω και παλι παρα πολυ!!
    Σας ευχαριστω που ειστε κοντα μου και χαιρομαι παρα πολυ γι' αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και τώρα που δώσαμε τις ευχές, πέρασε και η μέρα, περιμένουμε να μας πεις πως τα πέρασες χτες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και λίγο καθυστερημένα (έλειπα και δεν είχα ίντερνετ):

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εεεεε δεν μπορεί να λείπει ο Μαρτης από τη Σαρακοστή.. ξέρεις οτι δεν σε ξέχασα.. αλλά εδώ δεν πρόλαβα να σου γράψω τα χρόνια μου πολλάααα!!!

    Χιλιόχρονος!
    Τις καλύτερες ευχές μου!!!


    Μακια μακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ με τη σειρά μου (εντελώς καθυστερημένα), σού εύχομαι τα χρόνια πολλά & να έχεις ό,τι ποθείς.
    Άλλωστε η ευχή δεν έχει ημερομηνία... ;-)

    ("Πες την κι ας πέσει χάμο")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστω παρα πολυ!
    Να ειστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έστω και με πάρα πάρα πολύ καθυστέρηση ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αν και λίγο καθυστερημένα εύχομαι κι εγώ Χρόνια Πολλά,γερός κι ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ευχαριστω κουκλιτσα!
    Μου αρεσει να δεχομαι ευχες οποτε θα δεχομαι μεχρι 40 μερες μετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή