Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Ματωμενα Χωματα

Σημερα με το που ξυπνησα κοπηκε το ρευμα. Τι πραγμα κι αυτο τελευταια... Ετσι ειπα να βγω μια βολτα. Περασα απο ενα Max Stores να ριξω μια ματια στα βιβλια. Πηρε λοιπον το ματι μου ενα απο τα βιβλια που μου ειχατε προτεινει οταν ειχα κανει την αναρτηση για το βιβλιο της Γιαγιας Φιλιως. Τα Ματωμενα Χωματα της Διδως Σωτηριου (ή μηπως "Διδους Σωτηριου?"). Δεν το σκεφτηκα, το πηρα και οπου να 'ναι θα το ξεκινησω.

Υ.Γ. Ο πολιτισμος σταματα εκει που σταματα και η παροχη ηλεκτρικου ρευματος.

14 σχόλια:

  1. Τουλάχιστων ήταν πρωί και έβλεπες που πατάς!
    Προς τι η διαφήμιση των Max???
    Παίρνουμε ποσοστάαααα??? Ε?
    χιχιχιχι
    Μη με ακούς!

    Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει..αλλά κ εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!

    Καλή αρχή λοιπόν στο διάβασμα σου!

    ΥΓ του ΥΓ: Δε θα διαφωνήσω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To βιβλίο είναι απ αυτά που αν το διαβάσεις δεν το ξεχνάς...ως αίσθηση.

    Καλημέρα eximnos!
    Φιλιά και σένα και στη mary_anne!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό βιβλίο! Καλή επιλογή!

    Αν μας κοβόταν το ρεύμα πιο συχνά, ίσως βρίσκαμε χρόνο για πολλά πράγματα που τα έχουμε αφήσει στο περιθώριο.

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαιρομαι που διαβαζεις!Δε το χω διαβασει το βιβλιο.Να μας πεις πως σου φανηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό για τη σχέση ηλεκτρισμού-πολιτισμού ξαναπέστο!

    Το βιβλίο νομίζω στο είχα προτείνει εγώ. Ελπίζω να σου αρέσει και να μην με καταριέσαι ;-)

    Καλό τριήμερο και καλή ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι το μοναδικό που έχω διαβάσει τρεις φορές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμένουμε να μας πεις μετά εντυπώσεις, μπας και ξεσηκώσεις και εμάς να διαβάσουμε κανένα βιβλίο...

    Πάντως και εγώ πριν δυο μέρες που είχαμε διακοπή, εκμεταλεύτηκα την ώρα με μια πολύ σημαντική, για μένα, κουβέντα με έναν φίλο...

    Μήπως να έχουμε λιγότερο ρεύμα; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι κλασσικό βιβλίο, εξιστορεί με δραματοποιημένο τρόπο τα γεγονότα της Μικρασιατικής Καταστροφής και με έναν αντικειμενικό τρόπο. Μόνο προς το τέλος είναι αρκετά τραγικό να ξέρεις. Καλή ανάγνωση αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιστεύω κι εγώ ότι θα
    σ' αρέσει :))

    Καλό τριήμερο***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πολύ ωραίο βιβλίο, από αυτά που σου μένουν!
    Μάλιστα άκουσα ότι θα γίνει και σειρά στην τηλεόραση, οπότε (κατά τη γνώμη μου) θα είναι καλύτερα να το έχεις διαβάσει πρώτα!

    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mary Anne πληρωνομαι με το κοματι. Απλα να δηλωνετε ποιος σας εστειλε!

    Μαρια Ελενα σε πιστευω! Ολοι το ιδιο λενε! Να εισαι καλα εσυ και η οικογενεια σου

    Γεια σου NelliNezi!! Μα καλα ΟΛΟΙ το εχετε διαβασει???

    Γρινιαρης... οπως αποδειχτηκε η επιλογη ηταν της Σοφιας. Εκεινη μου το προτεινε! Οσο για το ρευμα... λες να εχεις δικιο???

    Me θα σας πω σιγουρα πως μου φανηκε! Και να ξερετε οτι εσεις με επηρεασατε στο να αρχισω να διαβαζω βιβλια εκτως της επιστημης μου. (ναι ΕΙΝΑΙ επιστημη)

    Σοφια να το ξαναπω...
    "Ο πολιτισμος σταματα εκει που σταματα και η παροχη ηλεκτρικου ρευματος."
    Το βιβλιο αν δεν μου αρεσει θα σε καταριεμαι, αν μου αρεσει θα σε λατρεψω!!

    Alien Lover μηπως το παρακανες??
    Μακαρι να μου αρεσει τοσο!!

    Dreamgirl κανει διακοπες και στην Κρητη ε?
    Οταν μενω χωρις ρευμα και ειδικα βραδυ εμενα δεν με χαλαει αναγκαστικα. Αν εχεις και παρεα μπορει να σου βγει ακομα και σε καλο! Τα φιλια μου!

    Costantinos σε ευχαριστω εκ βαθεων για την αντικειμενικη σου τοποθετηση

    Μαργαριτουλα μακαρι! ...και σ' ευχαριστω και παλι για το mail!
    ΧΧΧ

    Sweet and Bitter αληθεια??
    Αν γινει ετσι θα ειναι η πρωτη φορα που θα δω κατι στην τηλεοραση και θα μπορω να το συγκρινω με το βιβλιο του!! Καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Arxisa meta apo kairo na 3anagrafw sto blog mu k na koitaw ta blogs tn allwn! auto t vivlio to 8imi8ika k egw tixaia ts proalles!!! eprepe na to diavasume stin 1i likeiou... alla me kt files mu to 8ewrisame toso vareto opote to xwrisame sta 3... egw diavasa to 1o meros, mia fili mu to 2o k mia alli fili mu to 3o k to eipame i mia stin alli... padws oso vareto ki an toxa vrei vasikes simeiwseis logotexnias eixa kanei apo moni mu sto 1o auto meros pu xa diavasei... kalo diavasma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Είναι ένα εκπληκτικό βιβλίο όπως άλλωστε όλα τα βιβλία της μεγάλης Διδώς Σωτηρίου( Οι νεκροί περιμένουν, Μέσα στις φλόγες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή