Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Σταθης Αρτινος - Οι αγγελοι μαθαινουν να πετανε

Πριν μερικα χρονια ακουγα αρκετα τον Atlantis 105.2 FM ο οποιος, για οσους δεν ξερουν, παιζει εναλλακτικη μουσικη, rock και hip-hop. (Απο τον σταθμο αυτο ανακαλυψα το hip-hop το οποιο καταλαμβανει ενα μεγαλο ποσοστο των ακουσματων μου). Ενα απο τα κοματια που ειχα ακουσει σ' αυτο τον σταθμο και θεωρω πολυ ερωτικο ειναι το παρακατω και θεωρω κριμα που δεν εχει γινει γνωστο. Ειναι μπαλαντα και το εχω ακουσει μονο σε αυτον τον σταθμο.



Αυτο ως συμπληρωμα του blogoπαιχνιδου που συμετειχα και ειχα πολυ περιορισμενες επιλογες και επειδη νομιζω οτι θα αρεσει σε ολο το πολυπληθες συναισθηματικο μου κοινο!

13 σχόλια:

  1. Να συμπληρωσω οτι η μονη που ειμαι σιγουρος οτι το ξερει το κοματι ειναι η Vampirella

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μόνο που θα σχολιάσω.. ειναι οτι το τραγούδι είναι υπέροχο... και κακώς δεν το είχες συμπεριλάβει στο αρχικό παιχνιδάκι...


    Με μάγεψε...


    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά τέλειο.... Δεν έχω λόγια να εκφραστώ...ειληκρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα...
    ΤΕΛΕΙΟ...απλά τέλειο!!
    Και σε στίχους και σε εικόνες!!

    Μια μικρή ψυχή, απο το πολυπληθες συναισθηματικο σου κοινο ;))

    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ελα ρε..και εγω το ξερω..ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ..και τυχαιως σημερα εβαλα κ εγω το αγαπημενο μου τραγουδακι...φιλια!!!-αλλαξα παλι φωτο...για να μαθεις...χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εκείνος δεν απάντησε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι απίστευτο τραγούδι!!!

    Βέβαια τα γνώριζα το κομμάτι...

    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο το τραγούδι , όντως. Πρώτη φορά το άκουσα, αλλά είναι από αυτά που σε κάνουν να θέλεις να ακούσεις και το παρακάτω..και το παρακάτω....

    Φιλιά eximnouli!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνωμη για την αποχη! Δεν βρηκα ευκαιρια!

    MaryAnne υπαρχουν τοσα τραγουδια που οσα και να αναφερω παντα καποιο μενει απ΄εξω! Αλλωστε αυτο ειναι τοσο καλο που στεκεται και μονο του σε μια αναρτηση!

    Wolfgirl υπαρχουν κι αλλα στο youtube του ιδιου καλλιτεχνη. Ριξε μια ματια!

    Μαργαριτα εσυ εισαι η ακριβεστερη εκπροσωπηση του πολυπληθους συναισθηματικου κοινου μου!!

    Mad2Luv θα σε επισκευτω να δω το κοματακι σου! Εσυ εισαι ψαγμενη... λογικο να το ξερεις... Ο λαος απαιτει το προπροηγουμενο avatar σου!

    Μαρια Ελενα φιλια και σ' εσενα!

    Dreamgirl κι εσυ alternative εισαι! Που το εχεις ακουσει??

    Nellinezi κατω κατω στο blog μου εχει και το παρακατω!!
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δε θυμάμαι που το πρωτοάκουσα, αλλά είναι ένα από τα τραγούδια που έχω.

    Ακούω σχεδόν τα πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τυχαια βρικα το videaki που εφτιξα και ανεβασα στο Tube εδω ας κανω και εγω ενα σχολιο... εχω ολα τα κοματια του Αρτινου και απλα ειναι εκπλικτικος χαιρομαι που σας αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο Pozerta και σ' ευχαριστω για τα βιντεακια και για το σχολιο!
    Κατω κατω στο blog μου ειναι και τα υπολοιπα βιντεακια που εφτιαξες!

    Μεγαλη υποθεση το youtube!

    ΑπάντησηΔιαγραφή