Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

e-shop


Γενικα αν και ειμαι υπερ του εκσυγχρονισμου και των ευκολων λυσεων αγορα μεσω ιντερνετ δεν εχω κανει ποτε. Σημερα χρησιμοποιησα πρωτη φορα το γνωστο σε ολους μας e-shop.
Δεν το θεωρω αγορα μεσω ιντερνετ αφου η πληρωμη εγινε με αντικαταβολη αλλα τουλαχιστον διαδικτυακα εγινε η παραγκελια. Πηρα λοιπον ενα σετ ασυρματα πληκτρολογιο - ποντικι της microsoft (ευκαιρια στο e-shop) και ηχειακια της Creative 2.1 με ξυλινο woofer... τρελα!! ... δεν σας ειπα... παιρνω καινουριο PC!

Εβγαλα λοιπον καποια συμπερασματα.
1) Ειναι σιγουρα μεγαλη ευκολια να σου τα φερνουν σπιτι.
2)Βρισκεις πραγματικα πολυ χαμηλες τιμες
3)Υπαρχει μεγαλη ποικιλια

αλλα...

4) Εκαναν 4 εργασιμες να μου τα φερουν γιατι δεν ειχαν ετοιμοπαραδωτο το πληκτρολογιο

5) Πριν λιγο καιρο τους ειχα στειλει ενα mail και ρωτουσα πως γινεται η μεταφορα και σε περιπτωση βλαβης κατα τη μεταφορα τι γινεται.

Η απαντηση τους ηταν μεν αμεση (μετα απο 3 λεπτα) αλλα δεν με ικανοποιησε.

Σημερα διαβαζω τα παρακατω στην αποδειξη αγορας. Σημειωνω αυτα που με εντυπωσιασαν.

"Τα εμπορευματα μεταφερονται με την ευθυνη και τον κινδυνο του αγοραστη παραμενοντας στην κυριοτητα μας μεχρι την τελικη εξοφληση τους. H e-shop AE επιφυλασσει για τον εαυτο της το δικαιωμα να αρνηθει την εκτελεση νεας παραγκελιας στην περιπτωση που εκκρεμει ακαλυπτο υπολοιπο στο λογαριασμο του πελατη. Ο αγοραστης αν εντος 7 ημερων απο την παραλαβη των εμπορευματων δεν υποβαλει σχετικη εγγραφη δηλωση στην πωλητρια εταιρια αποδεχεται την ποιοτητα και την τιμη των εμπορευματων. Ο αγοραστης εχει δικαιωμα αναιτιολογητης επιστροφης των εμπορευματων εντος 14 ημερων εφοσων αυτα βρισκονται στην αρχικη τους κατασταση. Για καθε διαφορα αρμοδια ειναι τα δικαστηρια της Αθηνας. Τα προσωποικα σας στοιχεια τηρουνται στο αρχειο μας και εχετε προσβαση σ' αυτα συμφωνα με τον νομο 2472/97"

  • Το πρωτο τονισμενο τους ρωτουσα να μαθω και δεν μου το ειπανε στο mail οι κουφαλες! Υπαρχουν και τα e-shop points οπου μπορεις να πας να παρεις μονος σου την παραγκελια παντως.
  • Το δευτερο δεν ειναι λιγο κουφο?? Αν ειναι σαν καινουρια μετα απο 14 μερες μπορω να τα γυρισω πισω???
  • Ρε παιδια... αυτο με τα δικαστηρια... γραψτε το λιγοτερο προκλητικα...
Γενικοτερα σε συζητησεις με φιλους η αποψη που ακουω ειναι μια: "καλο το e-shop αλλα αυτο που θα παρεις... μην σου χαλασει!!" Ετσι κι εγω πηρα απο εκει τα απολυτως ασφαλη και tower με οθονη... Πλαισιο... εκει ξερεις τι θα κανεις αν υπαρξει στραβη...

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!

    Ναι.. κι εγώ έχω πάρει διάφορα
    εξαρτήματα για τον H/Y μου από το e-shop.. κι έχω μείνει ευχαριστημένη :)

    Καλές αγορές.. και καλές εργασίες!

    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω αγοράσει κατά καιρούς πολλά από το e-shop και είμαι ευχαριστημένος, κυρίως για τις τιμές. Τις περισσότερες φορές τα παραλαμβάνω ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα... Παραμένουν στην κυριότητα της εταιρίας, σημαίνει πολύ απλά πως αν όταν σου έρθουν τα δεις χαλασμένα, τους τα γυρνάς πίσω... Τώρα σχετικά με την ευθύνη είναι άλλη ιστορία... Εγώ τα τελευταία χρόνια μόνο έτσι κάνω τις βασικές αγορές, καθώς και την οθόνη... Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα... Σχετικά με το tower φυσικά είναι άλλο ανέκδοτο, γιατί όπως και νά χει, θέλεις να το φτιάξεις μόνος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα... Παραμένουν στην κυριότητα της εταιρίας, σημαίνει πολύ απλά πως αν όταν σου έρθουν τα δεις χαλασμένα, τους τα γυρνάς πίσω... Τώρα σχετικά με την ευθύνη είναι άλλη ιστορία... Εγώ τα τελευταία χρόνια μόνο έτσι κάνω τις βασικές αγορές, καθώς και την οθόνη... Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα... Σχετικά με το tower φυσικά είναι άλλο ανέκδοτο, γιατί όπως και νά χει, θέλεις να το φτιάξεις μόνος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα! Κι εγώ για pc είμαι και θα το παραγγείλβω μάλλον αύριο μεθαύριο...

    (πριν αγοράσεις pc πρέπει πάντα να συμβουλεύεσαι το pc world που τα λέει όλα αναλυτικά και με τεχνικά χαρακτηρηστικά πολύ ωραία... αλλά και την βίβλο (aka PC master) που θα σου πει τι να πάρεις ακριβώς και θα χει και δίκιο)

    Η γνώμη που μου έχει αφήσει αυτή η αλυσίδα είναι πολύ καλή όποτε την έχω χρησιμοποιήσεi και μετά την διαφήμιση με την συνεσταλμένη κοπέλα που μίλησε στην καρδιά μου την κατατάσω πλέον στο Πάνθεον των εταιρειών εμπορίας υπολογιστών. Και νομίζω (ο τόνος στο νομίζω) οτι αν στο φτιάξουν εκεί και βγάλει πρόβλημα μπορείς να τους το γυρίσεις πίσω για service αν δεν το πείραξες εσύ.

    Εξάλλου αν έχουν κάνει λάθος στην εγκατάσταση θα το καταλάβω όταν το ανοίξω. Και ας μην ξεχνάμε οτι πιο πιθανό είναι να κάνω εγώ βλακεία όταν το φτιάχνω και να μην έχω δικαίωμα να το γυρίσω πίσω παρά αυτοί που φτιάχνουν πόσα pc κάθε μέρα.

    Με το πλαίσιο λόγω τιμής δεν τα χω καλά λόγω τιμής (χεχε)

    Αυτό που πρέπει να προσέχουμε με το που παίρνουμε έτοιμα τα pc είναι να τσεκάρουμε οτι μας έχουν βάλει αυτά που παραγγείλαμε και οτι μας έχουν δώσει όλα τα συνοδευτικά χαρτιά που έρχονται με τα εξαρτήματα... εγώ εκεί θα κ΄λανω φασαρία αν γίνει στραβή.

    Καλορίζικο Εξύμνε και όταν το πάρω κι εγώ έλα από δω να τα κοντράρουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω αγοράσει τίποτα ακόμα απ΄το e-shop αλλά το σκέφτομαι σοβαρά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι καλά μωρε... ιδίως από θέμα τιμής!
    Νομίζω σωστά διαχώρισες τις αγορές σου στο Πλαίσιο κ στο e-shop!
    Καλό βράδυ!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλες αγορες λοιπον!παντως καλο ειναι να ενημερωνομαστε για το τι μας λεν κ τι γραφουν τα χαρτια τους,τουλαχιστον να μη μας παιρνουν για ηλιθιους.
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλορίζικα και καλότυχα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρώτον με γεια το pc, δεύτερον αν αρχίσεις γενικά να διαβάζεις τα ψιλά γράμματα σε οτιδήποτε πουλιέται θα σου πέσουν τα μαλλιά και τρίτον, από amazon που έχω πάρει αρκετά πράγματα ήταν όλα μια χαρά, μόνο που φυσικά γνώριζα πως δεν υπάρχει περίπτωση να τα στείλω πίσω και δεν ήταν sos fragile. Την τελευταία φορά πάντως το έζησα το φοβερό, γιατί μου έστειλαν και έναν αδιάβροχο φάκελο για να βάλω μέσα το παλιό μου κινητό και να το στείλω στους αμερικανούς στρατιώτες στο Ιράκ!!! Απίστευτο;;;;

    Φιλιά πολλά και καλές ομορφούλες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή