Τετάρτη, 21 Μαΐου 2008

e-shop "Η επιστροφη"


Σε τετοια θεματα το ξερω... ειμαι λιγο γκαντεμης.
Οπως σας ειπα πριν λιγες μερες πηρα απο το e-shop ηχεια και πληκτρολογιο-ποντικι για το καινουριο PC που "ψηνω". Αυτο που δεν σας ειπα ειναι οτι το ποντικακι ειχε προβλημα! Συγκεκριμενα στο tilt η ροδελα κολλαγε στο πλαι... σαν παραλυτη!! ΟΚ λεω θα το επιστρεψω. Μου εχουν πει οτι "καλο το e-shop αλλα μη σου χαλασει!" αλλα επρεπε να το καταλαβω απο πρωτο χερι...

Το πηρα λοιπον με το κουτι του οπως το εφεραν και το πηγα πισω. Για να μην σας κουραζω, "θα το δει τεχνικος να διαπιστωσει τη βλαβη" μου ειπε (η βλαβη βγαζει ματι) και "αν μπορεσει θα το φτιαξει, αλλιως θα το αντικαταστησουμε".

Πειραζει που εγω ηθελα να το αντικαταστησουν απο την αρχη?? Πολλα ζηταω?? Οπουδηποτε αλλου αυτο θα εκαναν! Αλλα ολα εχουν τo τιμημα τους. Το PC θα το παρω απο το Πλαισιο. Με παραγγελια απο το ιντερνετ εχει τις ιδιες τιμες στα περισσοτερα προιοντα.

Y.Γ. Γι αυτο μου ερεσουν τα blogs!

11 σχόλια:

  1. παραλυτη,παραγγελια γραφονται ετσι ρεεε
    παντως ξεχασα να σου πω κοιτα και τους ορους με τους οποιους συμφωνεις για την αγορα απο το e-shop γιατι ενδεχομενως μπορει να γραφει κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμα είσαι τυχερός φαίνεται αλλιώς τι να πω τώρα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και να διεκδικήσεις αντικατάσταση... μπορείς μέσα στις πρώτες 7 μέρες να καταθέσεις γραπτά οτι δεν αποδέχεσαι την ποιότητα του προϊόντος που αγόρασες. Και δικαιούσαι και αναιτι9ολόγητη επιστροφή μέσα στις πρώτες 14 μέρες. (τα έχω διαβάσει από προσφορά του e-shop για pc)

    αλλιώς

    φτιάχτο μόνος σου ρε... ακους εκεί κόλλαγε η ροδέλα... κλικ κάνει? Τι άλλο θες... έχουμε γεμίσει τρελούς εδώ μέσα...

    θέλει και να του το αντικαταστήσουμε... έλεος δλδ, σε λίγο θα μας ανέβει και στο κρεβάτι. Μήπως θέλετε να σας αφήσουμε και το μαγαζί κύριε... μήπως έτσι να σας χαρίζαμε την αλυσίδα? μήπως να ξεβρακωθοπύμε κιόλας... ε ρε περίεργοι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπον για να καταθεσω κ γω την εμπειρια μου,πηραμε λαπτοπ απo κει κ σε 3 μηνες χτυπησε ο σκληρος.μα σε τρεις μηνες!Κ παρα την εγγυηση ξαναπληρωσαμε την εγκατασταση του λογισμικου,οκ αυτο μπορει κ να γινεται παντου αλλα να τα φτθσει το λαπτοπ μεσα σε 3 μηνες???
    Στο μελλον πλαισιο κ παλι πλαισιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χα! ο φτο παλι εδωσε ρεσιταλ
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα, αμάν πια και συ ένα πράγμα που δουλεύει δε μπορείς να πάρεις; Πάντως και γω να μου το αλλάξουνε αμέσως θα τους έλεγα, γιατί από τη στιγμή που πληρώνεις έχεις κάθε δικαίωμα...εννοώ, αυτό το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο' όλα για τον πελάτη που λέγανε παλιά, πού πήγε, οεο;

    Το υστερόγραφο δεν το πολυκατάλαβα, εννοώ όχι το ότι σ' αρέσουν τα μπλογκ, αλλά το πως αυτό προκύπτει από όλα τα παραπάνω!! Σε πειράζω...

    Αντε φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κτηνος τα διορθωσα! Ενοια σου και ολα τα εχουν προβλεψει στο καταστατικο τους.

    Μαρια Ελενα σε τετοια θεματα... την εχω φαει τη μουτζα μου, ειμαι σιγουρος!

    ΦτΟ να ξεμπερδεψω φιλε με αυτο το κωλοποντικο και μην τον ειδατε!! Να μου δωσους σκαρτο πραγμα παντως δεν υπαρχει περιπτωση!! Να το ξεχασουν αυτο!!

    Me τετοια να μου λες να τους ριξω ενα μαυρο... ολο δικο τους!! Μετα την forthnet θα αρχισω να δυσφημιζω και το e-shop!!
    Παντως με τα λαπτοπ ειναι λιγο περιεργη ιστορια... εχει να κανει με την ποιοτητα της μαρκας, την χρηση, και το ποτε το πηρες. Τα παλιοτερα λαπτοπ ειχαν περισσοτερα προβληματα. Η θερμοκρασια που αναπτυσουν μεσα σε λιγο χωρο ειναι μεγαλο προβλημα!
    Ο ΦτΟ δινει ρεσιταλ συνεχως...

    Marionette o πελατης εχει παντα δικιο οταν δεν θελεις να τον χασεις! Οταν δεν σε νοιαζει αν θα τον χασεις η αν δεν προκειται να τον χασεις... "να κι εμας, Κωστης Παλαμας!" Το υστερογραφο εχει να κανει με το οτι γραφω οτι θελω για οποιον θελω και μπορει να το διαβασει τοσος πολυς κοσμος!... ακομα και οι ιδιοι στους οποιους αναφερομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αντε με το καλο το καινουριο πιτσι.
    δν κατάλαβα ακόμα βέβαια το ΥΓ που κόλαγε... αλλά οκ! εσυ θα ξέρεις!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τιποτα το σπουδαιο... διαβασε λιγες γραμμες παραπανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εννοείται ότι *δεν* θα πάρεις πισί από αυτούς γιατί άμα είναι να σου βγάλει κι αυτό κανένα κουσούρι και να πρέπει να το δουν πρώτα 5 ειδικοί για να γνωματεύσουν, ζήτω που κάηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τη στιγμή που το επέστρεψες μέσα σε 7 ημέρες, μπορούσες να κάνεις την "απατεωνιά" και να χρησιμοποιήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης (επιστρέφεις το προϊόν και τα λεφτά σου πίσω). Έτσι, όμως θα το έπαιρνε κάποιος άλλος άτυχος πελάτης (αφού δε θα επιστρεφόταν ως προβληματικό)

    Αν παρ'όλα αυτά μπλέξουμε (λόγω άγνοιας), κάνουμε το εξής: Παίρνουμε διαρκώς τηλέφωνο, και ζητάμε να μιλήσουμε με τον υπεύθυνο. Αν δούμε ότι δεν έχουμε προκοπή, ρίχνουμε στο τραπέζι το χαρτί του ΙΝ.ΚΑ ;)

    Τέλος, δεν ξαναψωνίζουμε από εκεί:

    Στο Πλαίσιο αν έχει χρόνο ο τεχνικός και δεν έχει 5 άτομα ουρά, το δοκιμάζει επιτόπου και το αλλάζει. Αλλιώς σε λιγότερο από 24 ώρες. Αποφεύγουμε το Πλαίσιο στη Μεταμόρφωση.

    Στο multirama σε 2 μέρες το πολύ (δεν έχει τύχει να πάρω ποτέ κάτι που να είναι doa από το multi - οπότε δεν ξέρω τι κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή