Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Μεσα στο γκετο!!


Ενα σας λεω! Οπως ο μπαμπας ελεγχει στα κρυφα σε τι σελιδες μπαινει ο γιος του οταν σερφαρει στο ιντερνετ... ετσι εκανα κι εγω στον πατερα μου!!! Λοιπον μιλαμε για μεγαλη κουφαλα!!! Ετσι κι εγω (το αλεπουδακι 101) κλειδωσα τον Εξυμνούλη και τωρα εγινε ενα κλειστο γκετο!!! Εχω βεβαια και το καινουριο blog το οποιο αφηνω να δειξει μονο του (!) τι δρομο θα ακολουθησει και φυσικα τον Baladofatsa o οποιος δεν κλειδωνει και ισως του ριξω κι ενα ξαραχνιασμα γιατι τον εχω παραμελησει!!

Για να διαβαζετε αυτο το ποστ σημαινει οτι σας προσθεσα στις επαφες μου και ολα καλα. Ελπιζω να μην μεινει κανεις απ' εξω!!

12 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα και ευχαριστώ για την πρόσκληση και την τιμή να με επιλέξεις ως αναγνώστη σου. Θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ για την πρόσκληση. Υποθέτω βρήκες και τις τρελές τσοντοσελίδες που έχει επισκεφτεί ο μπαμπάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τιμή μου να είμαι "επίσημος αναγνώστης του ιστολογίου του χρήστη Εξύμνος"!!!!!!!!

    σματςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα το οτι ειναι τιμη σας το ξεραμε... τιποτα αλλο πειτε μας!!!!

    Mahler76 δεν ηθελα να το πω για να μην τον εκθεσω δημοσιως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) Καλως σε βρίσκω και πάλι!!!

    Έχει τη γλύκα του αυτό το
    συνομωτικό :Ρ

    Καληνύχτααα ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ και πάλι για την πρόσκληση και είμαι σίγουρος, ότι τώρα πλέον που δεν υπάρχει παρεμβολή της "αλεπούς" θα μπορούνε να οργιάζουν τα "αλεπουδάκια"!! Περιμένουμε, λοιπόν, ό,τι πιο τρελό, ακραίο και μυστήριο μέσα από το ιστολόγιό σου!! ;) Α, για καλό και για κακό κάνε κι ένα έλεγχο για κρυφές κάμερες στο χώρο του υπολογιστή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδα μια πρόσκληση και είπα να περάσω να πω ένα γεια!

    Ώστε τον αφήσαμε απ' έξω τον μπαμπά. Καλά του κάναμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Giannaki m kali sunexeia kai apo dw!!!tha bw + st neo blog na t dw!!!


    Metaxu mas, me trelainei auto t mustikistiko klima!!!!!


    Na pernas kala!

    Kai 1 song afierwsi: sentonia apo Apoluti!!!xexe

    Allo 1 kameno sxolio!!

    Aaaa elpizw na mi metaniwses gia tn prosklisi pou m dwses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηι!προς στιγμη αγχωθηκα μου εβγαζε τον κωδικο not valid αλλα τα καταφερα κ μπηκα τελικα!Ουφ!thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά καταφύγαμε σε εξτρεμιστικά μέτρα περιφρούρησης της ιδιωτικής ζωής...

    Κρίμα, κι εγώ που νόμιζα οτι ο μπαμπάς θα εκτιμούσε τις προτάσεις μου... σνιφ.

    Btw επειδή το mail που έχω χρησιμοποιήσει για τον φίλο του οικονόμου δεν είναι αυτό που δίνω στον blogger δεν θα μπορώ εδώ να γράφω ως ΦΤΟ.

    Η πάλι ίσως να είμαι ΦΤΟ impersonator... έχει γεμίσει ο τόπος με δαύτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση!
    Καλημέρα και τώρα θα τα λέμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να'μαι κι εγώ :) In da hood, in da ghetto :P

    Ο Διονύσης, που ξέχασε να βάλει και ψευδώνυμο στο e-mail :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή