Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Στο βορειο αιγαιο… εδώ βαρκουλες χανονται…

Καλησπερα σας από την Μυτιληνη!


Αρκετες δεκαδες χιλιομετρα μακρυα από τον τοπο των διακοπων μου αλλα σημερα περιμενω φιλους στο λιμανι και ηθελα να τους υποδεχτω μολις πατησουν στο νησι! Οι διακοπες μου είναι ηρεμες και χαλαρες όπως το ειχα στο μυαλο μου μεχρι τωρα… και να σας πω, το ειχα αναγκη!


Την ολη ηρεμια μου χαλασε σημερα μια ένα καβγαδακι με δικο μου ατομο… δεν μου αρεσει να τσακωνομαστε!! Με ξενερωνει!! Εχει αδικο και το ξερει! Αλλα αυτό το αγχος και ο συντηριτισμος αυτου του ατομου είναι από ενοχλητικος εως και εξοργηστικος ωρες ωρες… θα περασει όμως… είναι θεμα χρονου!


Κατά τ’ αλλα εχω καλη παρεα και περιμενω ακομα αρκετους φιλους τις επομενες μερες!!


Ένα ακομα που θα ηθελα να γραψω είναι η ηττα του Παναθηναικου στο πρωτο παιχνιδι των προκριματικων του Ch.L.! Οικτρη εμφανιση για ομαδα που εχει βαλει τοσο ψηλα τον πηχη φετος!! Το αποτελεσμα ηταν να χασουμε 3-1 και να χρειαζεται ενας πολύ σοβαροτερος παναθηναικος και την τυχη με το μερος μας για να μπορεσει να αναστραφει η κατασταση! Κατ’ εμε παντως το παιχνιδι το εχασε ο προπονητης.


Δεν θα επεκταθω γιατι ξενερωνω τις λιγοστες αναγνωστριες που εχουν μεινει μπροστα στις οθονες τους καλοκαιριατικα και διαβαζουν το blog μου!!


Σας ευχομαι λοιπον καλες διακοπες για οσους ακομα δεν εχουν φυγει από τις πολεις και καλα να περνατε και καλη επιστροφη σε οσους εχουν ηδη εξορμησει στις παραλιες της χωρας!!


Υ.Γ.1 @ Κτηνος!!! Τι γραψιμο είναι αυτό ρε?? Θα σε παρω τηλεφωνο συντομα!!! Κανονισε να το σηκωσεις! Α! και καλο ταξιδι!!!


Υ.Γ.2 @ Μητσος!!! Βαρεθηκαμε στις διακοπες χωρις παρεα ε??Ξερω ξερω… κρατας δυναμεις για το νησι σου!! Και μετα ελεγες για εμενα… χεχεχε..!! Φροντισε να περασετε καλα!!!


Υ.Γ.3@ Ρεμαλια e.e.!!! Αν ξερει κανεις πώς να κανω το Emu 80X86 να τρεχει τα προγραμματα του καλτσα πειτε μου!!!

2 σχόλια:

  1. καλημέρα στην όμορφη Μυτιλήνη! το τελευταίο υστερόγραφο δεν το κατάλαβα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήτη...απλά είπα ότι θα ήταν καλύτερα με παρέα.Κρατάω δυνάμεις για την νησάρα μου,που μου λες και το δικό σου μακρυνό.Τι να πω εγώ οεο;;;;Καλά να περνάς ρε,κλείσε το πισι και βούτα στην θάλασσα όλη μέρα,να καείς στον ήλιο εύχομαι και να περνάς καλά με την "Από Αθήνα μόλις έφτασα" παρέα σου!!!!Να τους δώσεις χαιρετισμούς και περιμένω πολλές φωτό.Παααααρα πολλές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή