Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

Αλλη μια τζουρα!!

Ναι, τωρα πια εχω πιστει!! Εχω γινει internet junky!! Εχω κοιμηθει 4 ωρες και δεν εχασα την ευκαιρια να ερθω στην Ερεσσο (12 χιλιομετρα απο το χωριο μου) για λιγη απο την εξαρτησιογωνα μου συνηθεια!!! Ελπιζω να ειστε ολοι καλα!! Εγω ειμαι και παραδοξως δεν εχω βαρεθει ακομα οπως υπολογιζα!! Μου λειπει η Αθηναια παρεα μου αλλα εχω εδω την Μεσοτοπιτικη που αξιζει και αυτη πολλα!! Τις επομενες μερες περιμενω κι αλλον φιλο οποτε ολα πανε καλα... εκτως απο το διαβασμα το οποιο δεν βλεπω να πραγματοποιειται μεχρι την 1η Σεπτεμβρη...
Οι φωτογραφιες πολλες και θα εχω υλικο να ανεβαζω τον χειμωνα thnx god!!

Χρονια πολλα για προχτες ειδικοτερα σε οσους γιορταζαν και καλα να περνατε!!!! Τα λεμε εν καιρω!!

2 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη ότι περνάς τέλεια και πολύ το χαίρομαι!
    Καλή συνέχεια και προς το παρόν μη σκέφτεσαι το διάβασμα. Θα γίνει κι αυτό στην ώρα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή