Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Απλα δεν το χανω!!!


Εχω παρακολουθησει τους Ζουγανελη, Μπουλα, Παπακωνσταντινου και Σια τα δυο τελευταια χρονια με ελαφρως αλλαγμενο σχημα καθε φορα και εχω φυγει απο το μαγαζι κρατωντας την κοιλια μου απο τα γελια και με κραμπα στη μασελα!! Απλα ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!! Φανταστειτε τωρα που μαζι τους θα ειναι και η Ραλλια Χρηστιδου που ειναι η αδυναμια μου και ο Λακης Παπαδοπουλος!!! Περσι ηταν ο Θυβαιος και να πω την αληθεια δεν με τρελανε, φετως ομως εχω ψηθει αγρια!!!

Κρατηστε μου τραπεζι!!!!!

3 σχόλια:

  1. Το φετινό πρέπει να είναι απο τις καλύτερες χρονιές τους.. Πολύ καλό το σχήμα και χωρίς το Θηβαίο δένουν καλύτερα. Με το καλό να πας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κράτα μια καρέκλα και για μενα. Κι αν δεν έχει και όρθια κάθομαι, μη νομίζεις! Περιμένω να δω ντοκουμέντα όταν πας, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή