Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Γιατι την ομαδα


Μιας και αυτες τις μερες καθομαι μεσα και διαβαζω χαζευω τους τοιχους του δωματιου μου ειπα να γραψω για την ομαδα μου!
Γενικα δεν ασχολουμαι εδω και χρονια με την διακοσμηση του δωματιου μου αφου ειναι μικρο και εχω καλυψει απο μικρος ολους τους τοιχους! Τους εχω γεμισει με αφισες αυτοκινητων, μηχανες, φωτογραφιες, εναν χαρτη της Ελλαδας (που μου κρεμασε απο μικρο η μανα μου μπας και μαθω γεωγραφια) και πανω απο τον χαρτη εχω βαλει την παραπανω αφισσα. Ειναι φωτογραφια απο το 2004 οταν πηραμε το κυπελο Ελλαδας, λιγες μερες πριν ο Παναθηναικος κανει το νταμπλ παιρνοντας και το πρωταθλημα! Ο Παναθηναικος του Γκουμα, του Χενριξεν, του Κυριακου, του Σειταριδη, του Μπασινα, του Γκονζαλες, του Ολισαντεμπε, του Κωνσταντινου και πολλων αλλων καλων παικτων που μπορειτε να ξεχωρισετε αναμεσα στο κουβαρι που εικονιζεται στην φωτογραφια.
Το θεμα ειναι οτι τα χρονια περασαν, η αφισσα ζαρωσε, τα σελοτειπ κιτρινισαν, ο Παναθηναικος δεν εχει σηκωσει κουπα απο τοτε!
Αυτη τη στιγμη λοιπον το πρωταθλημα εχει περιπου 10 αγωνιστικες για να τελειωσει και ο Παναθηναικος βρισκεται 6 βαθμους μπροστα απο τους διωκτες του Ολυμπιακο και ΠΑΟΚ. Η αποσταση δεν ειναι μεγαλη και οι αγωνες κοντρα στις ομαδες αυτες πλησιαζουν! Η ομαδα μετα και την αλλαγη προπονητη και την παρουσια του Νικου Νιομπλια στον παγκο, δειχνει ενα καλο και υγειες αγωνιστικο προσωπο με γρηγορη μπαλα και επιθετικη φιλοσοφια. Το θεμα ειναι ομως οτι τα δυσκολα ματς ο Παναθηναικος φετως δεν τα εχει παρει. Κατα ποσον ο Νιομπλιας ειναι ικανος να αλλαξει την νοοτροπια του looser που κατα τη γνωμη μου ειχε η ομαδα εν καιρο TenKate θα δεξει. Με Αρη και ΑΕΚ παντως δεν τα πηρε. Σιγουρα ομως επαιξε πολυ καλα και θα μπορουσε να τα επαιρνε αν ηταν λιγο πιο τυχερος ευστοχος.
Το σιγουρο ειναι οπως λεει και ο Dreamon οτι η φετινη ομαδα εχει καταφερει να δημιουργησει πρσδοκιες στους φιλους της και αυτο ειναι πολυ σημαντικο. Εν αναμονη των επομενων αγωνων οι οποιοι ειναι φωτια σε πρωταθλημα - κυπελο - και Europa League!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου