Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Σχεση ανιδιοτελης


Οταν ανοιξα τον editor και ξεκινησα να γραφω αυτο το ποστ, αρχισα να περιγραφω στο περιπου τι εκανα σημερα. Διαπιστωσα οτι ξεκινησα να κανω αυτο που δεν μου αρεσει να βλεπω απο τους αλλους!! Εσβησα και ξανα απ' την αρχη.

Η εξεταστικη μου βρισκεται στα μισα της, εχω εναν γυρο ακομα. Το καλο ειναι οτι εχω περασει αρκετα μαθηματα με οχι κανενα τρελο διαβασμα και αυτο με εχει ανεβασει! Μετα την καθαρα δευτερα ο β' γυρος.

Στα δικα μας τωρα και λεγοντας "δικα μας" ενοω τις σκεψεις που θελω να μοιραζομαι μαζι σας. Το εχω πει πολλες φορες οτι θεωρω τον εαυτο μου τυχερο για τους φιλους που εχω και τους ανθρωπους που με περιβαλλουν. Για να λεμε ομως και την αληθεια δεν ειναι μονο τυχη. Η φιλια ειναι μια ανθρωπινη σχεση, ψυχικα η πιο σημαντικη κατα την γνωμη μου. Την θεωρω την σημαντικοτερη γιατι ειναι παντα ανιδιοτελης. Λεω παντα, και δεν το λεω τυχαια. Γιατι αν ζει απο συμφεροντα δεν ειναι πραγματικη φιλια.
Σε ενα τραγουδι που μ' αρεσει πολυ η Αλεξιου λεει "τους φιλους τους διαλεγουμε, γι αυτο δεν τους παιδευουμε..." Δυο στιχοι, δυο μηνυματα!
Γιατι το οτι τους φιλους τους διαλεγουμε πολλοι το λενε λιγοι το πιστευουν! Και οταν λεμε διαλεγουμε δεν ενωουμε συνειδητα. Δεν γινεται να τους διαλεξουμε οπως ενα ζευγαρι παππουτσια απ' την βιτρινα! Γιατι μας αρεσαν στην οψη ή γιατι ειναι ακριβα ή γιατι τα ιδια εχει κι ενας φιλος μας που τον θαυμαζουμε. Τους φιλους τους διαλεγει το υποσυνειδητο και οταν ερχονται κοντα ειναι γιατι και οι δυο πραγματικα το θελουν. Κι αν δεν σας αρεσει η λεξη υποσυνειδητο ας το πουμε γουσταριλικι, γιατι μου αρεσει και η λεξιπλασια.
Ειναι και κατι ακομα που παρατηρω και δεν μου αρεσει στους ανθρωπους εκει εξω! Γιατι φυσικα ως πεισματαρης ανθρωπος εγω ειμαι ο σωστος και ολοι αλλοι οι λαθος!! Θεωρω λαθος λοιπον το να ψαχνουμε να βρισκουμε εχθρους! Δηλαδη το βλεπω και τσαντιζομαι! Γιατι εγω δεν εχω κανεναν εχθρο και τα ατομα που με χαλαγανε αργα ή γρηγορα απλα τα εβγαλα απ΄ την ζωη μου. Δεν χρειαζεται να τρεφεις μενος για καποιον. Απλα βγαλ' τον απ' εξω!
Και να ξαναγυρισω στη φιλια. Πριν απο μερικα χρονια, οταν περασα στη σχολη σαν ψαρακι οπως και ολοι οι αλλοι μαζευτηκαμε εξω απ' το κυλικειο της Σ.Τ.ΕΦ. . Ψεφτογνωριστηκαμε και εισβαλαμε για πρωτη φορα στα αμφιθεατρα. Απο τοτε εχω κανει παρεα με πολλα παιδια, με αλλα κολλησα με αλλα οχι, αλλα μεταξυ μας υπαρχει παντα σεβασμος. Και εκτως του σεβασμου, που μεταξυ ανθρωπων που εχουν το μυαλο μες στο κεφαλι τους ειναι λογικο να υπαρχει, δεν εχω παρατηρησει κακοπροαιρετα λογια σε οσα χρονια εχω περασει εκει μεσα. Τωρα που το σκεφτομαι ομως, ισως δεν ειναι πολυ ευστοχος ο παραλληλισμος της σχολης μου με την κοινωνια σε επιπεδο ανθρωπινων σχεσεων γιατι το 95% των συνφοιτητων μου ειναι αντρες. Αυτο συνεπαγεται πολλα που δεν θα αναλυσω τωρα γιατι θελει να γραψω αλλα τοσα και η ωρα ειναι 3.

Ειχα πολυ καιρο να γραψω τετοιου ειδους αναρτηση. Σιγουρα αν εχετε καταφερει να διαβαζετε εδω κατω αξιζετε ενα ευχαριστω που διαβασατε ολα τα παραπανω κουραστικα.
Οσο για τον λογο που εγραψα ολα αυτα, ειναι σκεψεις που οσο τις γραφω αναπτυσονται και με αυτον τον τροπο βοηθαω τον εαυτο μου, εκτως του οτι τις μοιραζομαι με οποιον εχει την ορεξη να το κανει.


Ποσο ωραιοι στιχοι και ποσο με εκφραζουν...

4 σχόλια:

  1. Αν ευχαριστείς εσύ μια εμείς πρέπει να ευχαριστούμε 10!Και ναι δεν σχολιάζω άλλο μιας κ σε όλα συμφωνώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικά αναρωτιέμαι.. είσαι εσύ που γράφεις.. ή γράφει κάποιος άλλος για σένα? το έχεις πιο πολύ στο γραπτό? τι σε εμπνέει περισσότερο σε αυτή τη ζωή? είσαι φοβερός .. δν ξέρω τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Man, θα σε μαλωσω.
    Το ποστ σου ειναι πολυ ωραιο κ ενδιαφερον πραγματικα, και συχνα πυκνα σκεφτομαι κ εγω τα ιδια.
    Αλλα εκει που νομιζεις πως κουραζεται ο αναγνωστης, δωσε κ αλλο βρε παιδι. Το κοψες αποτομα, χωσε εκει να γουσταρουμε. Τι κ αν πηγε 3 η ωρα...
    Περιμενω συνεχεια σε αλλο ποστ ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α Πετραν εχεις δικιο! Αλλα δεν ξερω γιατι... δεν ειχα να γραψω τιποτα αλλο! Θα συνεχισω σιγουρα! Περι φιλιας μπορω να γραφω πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή