Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Δουλεια... allou!!!

Μετα απο ενα μεγαλο διαλειμα αεργιας... δικαιολογημενο βεβαια αφου επρεπε να ασχοληθω λιγο με τον εαυτο μου και με τη σχολη μου την περιοδο των χριστουγεννων και για 2 μηνες ακομα ξεκινησα και παλι να δουλευω!! Οχι σερβιτορος... ηθελα να το αποφυγω να σας πω την αληθεια. Αρχικα ψαχτηκα με μια εφημεριδα, πηγα σε 1-2 γραφεια εδωσα συνεντευξη... με γραψανε κανονικα. Ε, τοτε στρεφεσαι στον περιγυρο σου. Εχω πει πολλες φορες οτι ειμαι πολυ χαρουμενος που εχω καλους φιλους που με χαρα θα με βοηθησουν οταν το χρειαστω.
Ετσι λοιπον πηγα για συνεντευξη στα Allou fun park!! Οι διαδικασιες πολυ σωστες, οι συστασεις μου καλες (αν και απ' οτι φανηκε δεν ηταν απαραιτητες) και δεν πηρε πολυ. Ειμαι πλεον στο δυναμικο του Allou!! Πολλα παιδια συναδελφοι, το ενα καλυτερο απ' το αλλο που με βοηθουν να προσαρμωστω στο καινουριο μου περιβαλλον. Τα πραγματα δεν ειναι τοσο χαλαρα οσο κανεις μπορει να υποθεσει. Χρειαζεται μεγαλη υπευθυνοτητα γιατι πανω απ' ολα ειναι η ασφαλεια! Και βεβαια πρεπει ο κοσμος να περασει καλα! Κατι ακομα που πρεπει να συνηθισω ειναι το 8ωρο... ειχα καλομαθει στα 4ωρα ~ 5ωρα...
Το καλο ειναι οτι σαν εταιρια ειναι πολυ οργανωμενη και απολυτα τυπικη με εργαζομενους και πελατες (τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει μεχρι τωρα).


Οπως καταλαβαινετε βεβαια εχω ξεκινησει σε δυσκολη περιοδο καθως πασχα, χριστουγεννα και καλοκαιρι το παρκο εχει τον περισσοτερο κοσμο... Αυτα για την ωρα! Ξερω οτι τα ποστ μου εχουν αραιωσει πολυ αλλα τις τελευταιες μερες οι πρωτεραιοτητες μου αναπροσαρμοζονται... ειδομεν!

3 σχόλια:

  1. Το Milch εύχεται στον Εξύμνο συνχαρητήρια και ότι τουλάχιστον δουλεύει σε ένα ευχάριστο περιβάλλον!

    Το Milch σας προσκαλεί να απαντήσετε στο κουίζ του Milch για να κερδίσετε ένα χριστουγεννιάτικο πακέτο διακοπών για σκι στο Πορδοβούνι!

    1. Ποιος προσπαθεί να γίνει Milch στην θέση του Milch;
    2. Που είναι το πιο αγαπημένο wc του Milch στο Πορδοβούνι ή το Käferβούνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΕΑΑΑΑΑ καλή αρχή αγορίνα μου, άντε να δούμε πότε θα πάω εγώ στο Allou μένω και σχεδόν δίπλα lolol

    καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή