Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Gaming zone

Σας το ειχα υποσχεθει οτι καποια στιγμη θα εφτιαχνα ενα ποστ για τα καινουρια Worms Reloaded οπως λεγεται η τελευταια τους εκδοση. Οπως φαινεται και λογικο ηταν, η ετερια εγκατελειψε την λογικη του 3D και επεστρεψε στην ρετρο μορφη του παιχνιδιου για την οποια εγινε το παιχνιδι τοσο αγαπητο! Αρκετα καινουρια πραγματα λοιπον οπως πολυ καλυτερα γραφικα και αυτοματη προσαρμογη σε wide οθονες, κατι που δεν ειχαν τα Worms Party, ομορφα εφε και χρησιμο ζουμ (+/-) με την ροδελα του ποντικιου! Ενας αγαπημενος μου νεοτερισμος ειναι τα καπελα τα οποια φορανε και μπορουμε να διαλεξουμε τι θα φοραει η ομαδα μας! (Εγω παραδωσιακα φτιαχνω τους Russians που απαρτιζονται απο παλιους ηγετες της CCCP και τους εχω φορεσει το παραδωσιακο γουνινο καπελακι.) Καινουρια οπλα υπαρχουν μερικα αρκετα εξυπνα και ενδιαφεροντα, καποια παλια καταργηθηκαν γιατι οντως δεν ηταν πετυχημενα, και στο game play αυτο που παρατηρει ενας παλιος παικτης του παιχνιδιου ειναι η τριβη με το εδαφος. Τα σκουλικια γλυστρανε λιγο πιο δυσκολα κατι που εχει γινει για να μην πνιγονται τοσο ευκολα οσο παλιοτερα. Διπλο δεν εχω παιξει ακομα, στο μονο ομως υπαρχουν αρκετες πιστες για να παιξεις. Campain και Warzone θα σας δυσκολεψουν πολυ για να τα τερματησετε (εγω που πιστευω οτι ειμαι αρκετα καλος δεν τα εχω τερματησει ακομα).
Σε μαγαζι δεν τα εχω δει ακομα για να σας πω τιμη αν και δεν θα ειναι δυσκολο να τα βρειτε σε ενα e-shop. Εγω τα κατεβασα απο ενα free "μαγαζακι" και δεν ηταν δυσκολο να περαστουν. Στην περιπτωση που τα κανετε instal και δεν σας παιζει ο ηχος κατεβαζετε και εγκαθιστατε αυτο το αρχειο απο την microsoft, και ολα καλα!

Πριν λιγο κατεβασα και επαιξα ενα παιχνιδι απο το DEMO του καινουριου Pro Evollution! To demo το κατεβαζετε free απο εδω!! Εντυπωσεις... θα ακολουθησουν!

(εν αναμονη του καινουριου FM)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου