Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Ουτε να απεργουμε δεν ξερουμε!


Το blog αραχνιασε δεν το συζητω...
Σημερα η σχολη ειναι κλειστη λογο της στασης των ΜΜΜ κι εγω κλεισμενος μεσα να μην ξερω τι να κανω!! Πιστευω οτι πλεον οι απεργοι και ολες οι κινητοποιησεις που δυσκολευουν τον κοσμο στην καθημερινοτητα του χανουν το δικιο τους. Σημερα απεργουν τα ΜΜΜ, το κεντο ειναι κλειστο, τα αμαξια στους δρομους ειναι απειρα, ο κοσμος δεν μπορει να παει στη δουλεια του, αλλαζει τα πλανα του και τιποτα δεν λειτουργει σωστα! Αποτελεσμα ειναι ολοι να καταριουνται τουςαπεργους!! Εχω αδικο?? Μπειτε στην Ναυτεμπορικη ή στο in.gr και πειτε μου αν μπορειτε να βρειτε πουθενα τα αιτηματα των απεργων και αν ασχολειται κανεις με τον λογο που οι απεργοι βγηκαν στους δρομους!! Το μονο που γραφουν ειναι ποια μεσα απεργουν και ποιες ωρες! Πειτε μου σας παρακαλω που βοηθαει ολο αυτο? Τα μαγαζια στο κεντρο και οχι μονο δεν θα δουλεψουν, τα ΑΕΙ και ΤΕΙ ειναι κλειστα, οι εργαζομενοι θα παν καθυστερημενοι και ταλαιπωρημενοι στις δουλειες τους. Ωραια. Εχεις λοιπον και την τηλεοραση που λεει για τους μηχανοδηγους και τους διευθυντες του ΟΑΣΑ που παιρνουν αστρονομικους μισθους και διαμαρτυρονται για την περικοπη τους κατα 40 %! Και τωρα ποσα θα παιρνουν?? 6.000€ τον μηνα!! Ελα μου?? Βεβαια δεν μιλαμε για τους απλους εργαζομενους οι οποιοι ομως δεν παιρνουν ευκαταφρονητους μισθους και επιπλεον ποτε μεχρι τωρα δεν ειχαν το αγχος απολυσης. Αυτα δεν τα λεω εγω, ο Παπαδακης, ο Αυτιας και οι υπολοιποι που βλεπει το πρωι η μανα μου και μετα ερχεται και μου τα αναμεταδιδει! Ποιος λοιπον χανει το δικιο του τωρα?
Πριν λιγο καιρο ειδαμε στην Κρητη τους αγροτες και τους ναυτεργατες να πιανονται στα χερια γιατι τα προιοντα των πρωτων χαλαγαν στα φορτηγα αντι να φυγουν με τα πλοια για την υπολοιπη Ελλαδα! Το βλεπει κανεις περιεργο?? Καθολου!! Αλλος τροπος διαμαρτυριας δεν υπαρχει ρε γαμωτο?? Να διαμαρτυρηθεις στους τριακοσους, οχι να βλαψεις ολη την Ελλαδα!! Τετοια περιστατικα να δειτε που θα δουμε πολλα, με απεργους να πιανονται στα χερια.

2 σχόλια:

  1. ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΑΙΟΥ.

    ΩΡΑΙΑ ΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΑΠΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ.

    ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΑΠΑΔΟ-ΑΥΤΙΑΔΕΣ ΘΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ" ΕΝΗΜΕΡΩΤΕΣ ΜΕ "ΑΠΟΨΗ" ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΩΦΕΛΗΜΑ. ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΜΙΩΜΕΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε ανωνυμε δεν γκρινιαζω. Εναν προβληματισμο μου γραφω γιατι βλεπω οτι οσα χρονια θυμαμαι τον εαυτο μου αυτου του τυπου οι κινητοποιησεις δεν καταφεραν κατι καλο. Επισης επειδη ειμαι λιγο χαζος μπορεις να εξηγησεις τι ενωεις με το τελευταιο??
    Υ.Γ. Απο τα οσα χρονια ασχολουμαι με το internet εχω διαπιστωσει οτι τα κεφαλαια ειναι λιγο σπαστικα... φιλικα παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή