Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Μαζι με τον καφε...

...Κυριακη πρωι και πολυ καλημερα σας!! Εχει μεσημεριασει βεβαια αλλα η Κυριακη ειναι αλλιως! Ηθελα να γραψω ενα καινουριο ποστακι γιατι εχει αδρανοποιηθει πολυ το blog μου και δεν μου αρεσει! Περιοδος εξεταστικης λοιπον, το λεω για οσους κοντευουν να ξεχασουν πως ειναι αυτο και εχουν το χαρτι στον τοιχο τους! Τριτη μερα κλεισμενος στο σπιτι και αν δεν βγω θα μου στριψει! Και σαν να μην φτανουν αυτα πρεπει να αντιμετωπισουμε και τα καινουρια κυματα απεργιων των ΜΜΜ!! Δευτερα Τριτη Τεταρτη οι απεργοι θα ακουσουν πολλα και θα εχουμε και δικιο!! Αντε να διασχισεις ολη την πολη για να φτασεις στο ΤΕΙ Αθηνας 8 το πρωι χωρις Μετρο!!!! Αυτα για την ωρα, εχω να σας παρουσιασω και μια κατασκευη μου την οποια τελειωσα χθες αλλα εν καιρω! Για την ωρα ακουστε το παρακατω κομματακι που ακουσα στον Atlantis radio 150.2 ο οποιος πιστεψτε με εχει ωριμασει τον τελευταιο καιρο!! Βαζει πολυ ωραια μουσικη (και για οσους ηταν φαν παλιοτερα να φανταστειτε οτι βαζει και Active Member πλεον!!)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου