Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

"Δε βαριέσαι..."

Και όχι πες μου τι να γράψω?? Για τα επίκαιρα γεγονότα?? Μαθαίνω τα απολύτως βασικα και στην τελική εδώ μέσα δεν μου προκαλούν άμεσα το ενδιαφέρον. εδώ τα ενδιαφέροντα μου είναι, πότε θα μπω, πότε θα βγω, τι φαΐ έχουμε αύριο και τι εξετάσεις θα κάνω στο 401!! Αναγκάζομαι να "συνεργαζομαι" με άτομα που δεν γουστάρω και δεν με γουστάρουν, και κατά τ αλλά οι μέρες περνούν ήσυχα. 124 και σήμερα. Σήμερα επίσης έμαθα ότι με τον νέο μήνα δεν την γλυτώνω και θα παω για ΣΠΕΝ στην Κόρινθο. Καλά θα περάσω κι εκεί απ ότι μαθαίνω αλλά κι εδώ καλά είναι κι εχω βολευτεί... Αυτα τα ολίγα και βαρετα. Παω να χαζέψω το twitter μιας και σήμερα έπιασα 3g από άλλη κεραία και εχω σήμα καμπάνα!!!

Καλά να περνάτε και να προσέχετε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου