Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Φρέσκα κουλούρια

Νοιώθω την ανάγκη να ποστάρω και να πάρω πίσω το αίμα μου!! Αν και δεν μου αρέσει αυτός ο καινούριος κειμενογράφος του blogger... πολύ ασπρίλα ρε παιδάκι μου!!

Ακούγοντας το πάρα πολύ ωραίο τραγούδι που Παντελή Θαλασσινού Βαθιές αναπνοές, το οποίο σίγουρα θα έχετε ακούσει αν συντονίζεστε πού και πού στον Μελωδία, θα ήθελα να σας προειδοποιήσω. Προειδοποιήσω και προετοιμάσω ταυτόχρονα για κάποια ποστ που σε λίγο καιρό θα αναρτήσω με θέμα άσχετο με όσα έχετε συναντήσει εδώ μέσα. Η ειδικότητα που είχα στον στρατό μου έδωσε μια δόση εμπειρίας αρκετή ώστε πλέον να μπορώ να μαγειρέψω κάτι και να είναι όντως αξιοπρεπές!! Φυσικά και όσα έμαθα δεν μου τα έμαθε ο στρατός και το κέντρο εκπαίδευσης μαγείρων στο Γύθειο, αλλά ο παλιότερος μάγειρας που συνάντησα φτάνοντας στην μονάδα μου!! Το παλικάρι είχε την όρεξη (ίσως και να αναγκάστηκε λίγο αλλά ας είμαστε καλοπροαίρετοι) να μου μάθει την ΑΒ της μαγειρικής και τις βασικότερες αρχές της! Θα έχετε καταλάβει οτι πριν παρουσιαστώ δεν ήξερα να κάνω ούτε ομελέτα!! Μαγείρευε μαγείρευε όμως και φυσικά μέσα απο τα λάθη μου τελειώνω με την ικανοποίηση ότι απ όλο αυτό το βάσανο μου έμεινε κάτι θετικό.
Σε λίγο καιρό λοιπόν θα αναγκαστώ και πάλι να μαγειρεύω συχνά πυκνά, αυτή τη φορά όχι για 80 και 90 άτομα αλλά για 3-4 και το σημαντικότερο, για την πάρτη μου!!!! Έτσι εάν κάτι μου αρέσει, κι επειδή σίγουρα θα αυτοσχεδιάσω, σας προειδοποιώ ότι θα υπάρξουν ποστάκια με συνταγούλες!!! Θα σας πω και πώς έφτιαχνα τα φαγητά στον στρατό!!! Γιατί πολλά ακούγονται για το φαγητό του στρατού και τα παιδιά πάνε προετοιμασμένα οτι θα τρώνε κάθε μέρα "φασολάδα με αντικούκου"!! Έλεος με τους αστικούς μύθους!!!! Αυτά λοιπόν για την ώρα, ξεφεύγοντας και λίγο απο τα μετεκλογικά που μόνο ευχάριστη διάθεση κι ελπίδα δεν δημιουργούν.

Το ποστ αυτό το έγραψα γιατί θυμήθηκα ότι το απόγευμα μετασχημάτισα ένα πιάτο φασόλια άσπρα που είχαν μείνει από χθες σε μια γαμάτη σαλάτα με φασόλια, φέτα, ντομάτα μαϊντανό πιπεριά, κρεμμύδι και φρυγανιά όλα ψιλοκομμένα! Λάδι και λίγο ξύδι (το μπαλσάμικο θα ταίριαζε καλύτερα). Και τριμμένο καρότο θα ήταν καλή ιδέα!!

:ΡΡ

1 σχόλιο:

  1. Αν δεν φοβομουν το λαδι που τσιρτσιριζει και με καιει, θα μαγειρευα πιο εντατικα. Τωρα τα απολυτως απαραιτητα οταν ειμαι μονος και δεν εχω καποιον να μου μαγειρεψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή