Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Εξίσωση... πρώτου βαθμού

Κατά τη διάρκεια μια συζήτησης με έναν συνάδελφο τον οποίο παραδέχομαι σε πολλά πράγματα και έχουν πάντα ενδιαφέρον οι συζητήσεις μαζί του... ενώ μιλούσαμε για τη δουλειά η κουβέντα ξεστράτισε. Κάνοντας μία μεταφορά μου λέει:

παρεπιπτώντως...

-Εκκλησία χωρίς θεό υπάρχει?
-Όχι, του απαντάω.

-Θεός χωρίς εκκλησία??
...

Η προσωπική μου απάντηση ήταν και είναι και πάλι όχι. Αλλά είναι ένα ερώτημα που χρειάζεται λίγο δούλεμα και σκέψη μέσα μας. Στον καθένα ξεχωριστά.


Συνέχισε λέγοντας μου το προφανές αυτού που ήθελε να μου πει... ότι γι αυτό βαφτίστηκα. Για να υπάρχει θεός.

4 σχόλια:

  1. Aν υποθέσουμε πως υπάρχει Θεός, αυτός/οί θα είναι πολύ παραπάνω από τα τα ταπεινά ανθρώπινα. Ναι χωρίς τις θρησκείες οι άνθρωποι δεν έχουν Θεούς, αλλά αυτό δεν θα σήμαινε πως δεν υπάρχουν.

    Άσχετο, το feed από το flickr πως το έβαλες στο μπλ΄γοκ σου; ήθελα να κάνω κι εγώ το ίδιο αλλά δεν το βρήκα.

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καθενας κρυβει εναν μικρο θεουλη μεσα του, το πως και που τον "δοξαζει" ειναι αλλο θεμα.

    Το θεμα ειναι να παιρνεις δυναμη και να γινεσαι πιο δυνατος να αντιμετωπιζεις τις δυσκολιες σου. Πες τον Χριστο, αλλαχ, βουδα ή μαυρο αετο το ιδιο κανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mahler κοιτώντας μια φωτογραφία στο flickr κάτω δεξιά έχει ένα βελάκι που το ονομάζει "Share this photo" Πατώντας εκεί σου βγάζει το παραθυράκι με τον κώδικα ενσωμάτωσης ή ότι άλλο θέλεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή