Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Τριάντα

Τριάντα. Πόσο χαίρομαι γι αυτό που είμαι... Πριν από λίγο καιρό στεναχωριόμουν που φτάνω τριάντα χρονών. Είχα τύψεις για αυτά που έχω προλάβει να κάνω... ή μάλλον αυτά που δεν έχω προλάβει.
Πόσο λάθος έκανα και πόσο τυχερός νιώθω πλέον που έχω ζήσει όλα αυτά. Χρειάζονται κάποια ερεθίσματα στην ζωή σου για να νιώσεις ευγνωμοσύνη. Γι αυτά που σου έχουν συμβεί κι έχεις καταφέρει. Ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου και σ' αγαπούν και για όσους έχεις αφήσει πίσω ή σε έχουν αφήσει και τους αγαπάς ακόμα!! Χάρη σ' αυτούς είσαι αυτός που είσαι!!
Όταν λοιπόν θα νιώσεις ευτυχισμένος θα καταλάβεις οτι εκείνη την στιγμή το αισθάνεσαι χάρη σ' αυτά που έχεις ήδη ζήσει!
Κι όταν ευτυχείς στα τριάντα, ναι φιλε μου είναι νωρίς. Και να χαίρεσαι γι αυτό που είσαι!!
Καλή χρονιά  με υγεία και αγάπη!!!

2 σχόλια:

  1. Πάντα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για πολλά... για όλα... Καλή Χρονιά με Υγεία, Αγάπη κι Ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή