Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Καραντίνα η "καλή"

 Δεν μπορείτε να φανταστείτε!!
 Δεν μπορείτε να μαντέψετε τι συμβαίνει!!

Καραντινάρα λοιπόν και ευτυχισμένο το 2021!!!
Η χρονιά λοιπόν μας βρήκε όλους ταμπουρωμένους στα σπίτια μας περιμένοντας με όσα αποθέμετα υπομονής έχει ο καθένας να περάσει όλο αυτό.

Να μην κοροϊδευόμαστε όμως μεταξύ μας... όλοι κάνουμε μικρές ή μεγάλες παρασπονδίες γιατί δεν γίνεται να μένεις μόνος σου χωρίς να βλέπεις άνθρωπο για μήνες... Ευτυχώς για όσους δουλεύουμε  βέβαια... είναι κι αυτό μια ψυχική ανάταση πλέον. Εκεί λοιπόν που είμαστε από τους προσεκτικούς κάνοντας ελάχιστες κοινωνικές επαφές και αυτές με τα ίδια άτομα πάντα....

...τσουπ!!! COVID ALERT!! Ο ιός μπήκε σπίτι!
Ευτυχώς δεν κινδυνεύουν μεγαλύτεροι και πιο ευαίσθητοι άνθρωποι. Είμαστε τρία άτομα σε ένα σπίτι δυάρι και είναι πρωτόγνωρα όλα όσα συμβαίνουν!! Όλοι με μάσκες και μέσα στο σπίτι, προσέχουμε πως και γιατί πιάνουμε πόμολα, τηλεκοντρόλ κτλ κτλ...

Διότι από τους τρεις μας για την ώρα μόνο η σύντροφός μου είναι θετική. Και αυτό τα κάνει ακόμα πιο πολύπλοκα τα πράγματα. Αν ήμουν κι εγώ τουλάχιστον δεν θα μας ένοιαζε η μεταξύ μας επαφή. Τώρα που λέτε εγώ καναπέ και οι κυρίες στα δωμάτια.

Λοιπόν με εντυπωσιάζει το εξής. Εδώ και χρόνια δεν έχω κέφι να γράψω στο blog αν και διατηρώ τύψεις γι αυτό. Δεν έχω κέφι, αν και θα ήθελα να έχω. Θυμάμαι πόσο πολύ με βοήθησε να ξεδιπλώνω την σκέψη μου, να την αφηγούμαι και να αποκομίζω πολύ σημαντικά πράγματα από αυτό. Αρχικά έμαθα να εκφράζομαι πολύ καλά στον γραπτό λόγο. Αυτό είναι κάτι που το είχα και νωρίτερα νομίζω αλλά το ανέπτυξα εδώ και σίγουρα το κάνω πολύ καλύτερα στον γραπτό παρά στον προφορικό. Βεβαίως το δεύτερο όφελος από την ενασχόλησή μου με το blog ήταν αυτή η ψυχανάλυση που σου προσφέρει. Να γράφεις τις σκέψεις σου, να τις διαβάζεις ολοκληρωμένες και να παίρνεις και μια ανατροφοδότηση μέσα από την ανωνυμία και του δικού σου αλλα και των άλλων προφίλ.

 Είμαι πολύ περήφανος για τις "γνωριμίες" που έκανα από εδώ. Τους περισσότερους σας γνώρισα από μέσα και ίσως και καθόλου απ' έξω. Δεν ξέρω πως είστε. Λίγους από εσάς γνώρισα και από κοντά και δεν έχω ξεχάσει κανέναν. Πολύ όμορφες, παιδικές σχεδόν, αναμνήσεις !

Αυτή τη στιγμή διαπιστώνω οτι γράφω ένα ποστ χωρίς ιδιαίτερη δομή αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω τίποτα.

Έλεγα λοιπόν οτι με εντυπωσιάζει το οτι τόσο καιρό δεν είχα όρεξη να γράψω δυο αράδες εδώ μέσα και ξαφνικά εμφανίστηκε! Πότε?? Όταν βρέθηκα και πάλι μόνος!! Σε ένα σπίτι με δυο ακόμη ανθρώπους με τους οποίους όμως δεν πρέπει να αλληλεπιδρώ. Άρα αρκετά μόνος για να κάτσω μπροστά στο PC και να αρχίσω να σκαλίζω το πληκτρολόγιο. Δεν θυμάμαι καν από πότε είχε να με πιάσει αυτό το συναίσθημα. Να γράφω χωρίς να θέλω να "αρθρογραφήσω" αλλά απλώς να επικοινωνήσω με αυτόν τον τρόπο.

Αφήνω λοιπόν αυτό εδώ, για τον διαδικτυακό περαστικό και για τον ιστορικό του μέλλοντος!!
Καλή χρονιά και όλα να πάνε καλύτερα!! Πολύ πιθανό να τα λέμε... γιατί όχι!!

2 σχόλια:

  1. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Μακάρι να τελειώσει γρηγορα όλη αυτή η κατάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τον και καλή χρονιά!!! Υγεία και ότι ποθείς!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή