Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Luna park...

...

8 σχόλια:

  1. Ζηλεεεεύωωωωω!!!!!


    Καλό Σ/Κ εξύμνε μου :) ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέποντας την φωτογραφία, μου βγαίνει κάτι ωραίο...

    Να περνάς καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλοπερνάμε!


    σσσματςςςς!!!
    +τσιμπιματάκι!
    Για να μην ξεχνιώμαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ! Θέλω κι εγώ!!

    Καλό χειμώνα επίσης... εδώ πιάσανε τα κρύα ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. polu allou mas pigaineis twra teleytaia!!!


    Kalopername opws leei kai kapoio mikro...!

    Sunexise etc!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αααααχ τι τέλειο!!!
    θέλω να ανέβω στο star flyyyyyyy!!!!!!!!
    Με παρασύρεις Εξύμνε!
    :D :D :D
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να!
    αυτό χρειάζομαι και εγώ. μια γερή δόση από λούνα παρκ.
    να θυμηθώ, να ξεχάσω, να σκεφτώ, να γυρίσω, να ξεχαστώ, να σβήσω, να ονειρευτώ, να κλείσω τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαργαριτουλα να εισαι καλα! Τα φιλια μου!

    Dreamgirl ειναι κατι το πολυ ωραιο! Να εισαι κι εσυ καλα! ΧΧΧ

    Μαγικο τρελο μικρο... δεν σου λεω να περασεις καλα... αυτο ειναι το μονο σιγουρο! ;)

    Πηγασε! Χαιρομαι που σε βλεπω στο blog μου! Καλα να περνας και να προσεχεις τα κρυα!! Εδω ειναι μια ετσι μια αλλιως μεχρι στιγμης... Θα χαρω να σε βλεπω συχνοτερα!

    Giorgio αυτο το μικρο αλλου μιλαει πολυ κι αλλου καθολου... τι να το κανω... δεν πειραζει! Καλα να περνας στη μεγαλονησο και μην ανυσηχεις... στην Αθηνα ολα πανε καλα!!

    Αραχνουλα μου!!Σου αρεσει κι εσενα το λουνα παρκ ε? ...χρειαζεται και η ηρεμια μετα ομως... Εγω την εχω αναγκη! Ειναι νωρις ακομα ομως...

    Kat καλωσηρθες στο σπιτικο μου! Θα χαρω να τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή