Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

"Απολογια"


Τελευταια δεν ασχολουμαι αρκετα με τον blogoκοσμο και να πω την αληθεια νοιωθω σαν να παραμελω τους φιλους μου! Τον προηγουμενο χρονο με βοηθησατε τοσο πολυ με την επικοινωνια που ειχαμε και σας εχω συμπαθησει τοσο που αισθανομαι ασχημα οταν εχω καιρο να γραψω κατι ή οταν εχω καιρο να επισκευτω τα blog σας.
Συμβαινουν πολλα ομως... Ο χρονος που περνω στον υπολογιστη ειναι λιγος αν και ακομα η σχολη μου δεν εχει ανοιξει...
Τον τελευταιο μηνα εχουν συμβει πολλα σε εμενα και στους φιλους μου και χρειαστηκα λιγο χρονο για να καταλαβω τι εγινε... Εβγαλα λοιπον το συμπερασμα οτι στην ζωη μου ειμαι παρα πολυ τυχερος! Μα ειμαι απιστευτα τυχερος! Σε ολα τα σημαντικα θεματα βγαινω κερδισμενος και εχω αποφυγει μεγαλα προβληματα τελειως τυχαια!
Εχω καιρο να γραψω κατι του στυλ "ψυχαναλυση" και να σας πω την αληθεια πλεον δεν γινεται. Το blog μου πια το ξερουν πολλοι και δεν μπορω να γραψω ολα οσα νοιωθω. Σε λιγο καιρο θα προβω σε μια μικρη αλλαγη αλλα θεν θα αλλαξουν πολλα. Οταν βρω ορεξη και χρονο θα ξεκινησω ενα καινουριο blog. Αυτο δεν θα το ξερει κανενας γνωστος μου για να μπορω να κανω την ψυχαναλυση μου σας σαν ανθρωπος βρε αδερφε!! Ετσι κι αλλιως ο blogger εχει εξελιχθει κι εγω εμεινα πισω. Το blog μου πια δεν μου αρεσει σαν σχεδιαση... ειδα και του Dreamon και ζηλεψα λιγο...

Και να σας πω την αληθεια... ποσο θα ηθελα να ημουν τωρα στο χωριο μου, σε μια απο τις καρεκλες της φωτογραφιας και να κοιταζω τη θαλασσα και τα βουνα της Χιου... Ετσι την παθαινω... οταν ειμαι εκει θελω να γυρισω και οταν ειμαι εδω θελω να παω εκει!

Και για να επιστρεψω στο θεμα μας, τωρα που η σχολη μου θα ανοιξει και ο καιρος θα χαλασει σιγα σιγα θα εχω περισσοτερο χρονο να ασχοληθω με το διαδυκτυο που τοσο μου αρεσει! Φιλοι μου λοιπον να ειστε καλα και να περνατε καλυτερα!

15 σχόλια:

  1. Είναι κακό πράγμα όταν οι γνωστοί σου μαθαίνουν το blog σου... δεν μπορείς να γράψεις ελεύθερα.
    Αυτό είχα πάθει κι εγώ και για αυτό πήγα να το κλείσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ' αρχήν μην στεναχωριέσαι... Τα μπλογκ δεν είναι τηλέφωνο... Από εμάς έχεις όσο χρόνο θέλεις... μόνο να μας ειδοποιήσεις για το νέο σου μπλογκ... με σχόλια στα δικά μας...

    Ωραία φωτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρέ το ίδιο συμβαίνει και με μένα. Αλλά δεν μπορείς να γράψεις αν δεν έχεις κάτι να πεις... όσον αφορά τους γνωστούς ατό είναι κακό όντως και εγώ βλακεία που έχω το όνομα μου. περιμένω νέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι αλλαγές που έχω κάνει στο template του μπλογκ. Αν βαρέθηκες την εμφάνιση του δικού σου τότε απλώς άλλαξε την! Δεν είναι δύσκολο.

    Εγώ μέχρι στιγμής δεν το έχω μετανιώσει που έχω πει σε λίγους εκλεκτούς φίλους σχετικά με το μπλογκ.

    Να περνάς καλά και αισθάνεσαι το μπλογκινγκ σαν μια υποχρέωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διόρθωση:

    Να περνάς καλά και μην αισθάνεσαι το μπλογκινγκ σαν μια υποχρέωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην ξεχάσεις να μας δώσεις τη νέα διεύθυνση του μπλογκ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Vre min apologise se kanena!!!O monos pou exeis logo gia sena eisai esu!!!
    Kane oti pragmatika theleis!
    Kai gw mporw na pw oti xarika pou gnwristikame ton perasmeno xrono stin arxi aproswpa kai siga siga pio proswpika!
    Kali dunami me ti sxoli, ante polu kathisate. ;)
    Genika kane oti thes kai dwse to neo blog se opoious theleis, kai fusika se mena!!!
    Na pernas super cool!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια απο τα ιδια φιλε.. καλο χειμωνα να εχομεν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι, είσαι ΠΟΛΥ τυχερός κ δεν νοείς να το καταλάβεις!

    Αναμένω με πολλή ανυπομωνισία αυτή την ψυχανάλυση... Εχω πολλά να πω ως "ψυχολογιάστρα"!


    Σματςςςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφού δεν ένιωθες πλέον άνετα
    καλά έκανες και άλλαξες την
    διεύθυνσή σου!
    Αν θες πες μου να σβήσω το
    σχόλιο που μου άφησες..

    Να είσαι καλά φίλε μου
    Καλο σου βράδυ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ αισθάνομαι άσχημα όταν χάνομαι από τον blogοκοσμο, αλλά ξέρω πως με καταλαβαίνουν όσοι χρειάζεται. Όπως κι εμείς καταλαβαίνουμε εσένα και τους λόγους που χάθηκες.

    Όσο για το πόσο τυχερός είσαι, είναι όμορφο που το συνειδητοποίησες και σου εύχομαι πάντα τόσο τυχερός να είσαι στη ζωή σου, στα σημαντικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ότι γίνετε καταναγαστικά παύει να είναι ευχάριστο. Γράφε όποτε έχεις την ανάγκη και όποτε θέλεις εσύ πραγματικά.
    Πολλά γλυκά φιλιά απο το Udine.
    Άσχετο αλλά εγώ τώρα θεωρούμε μετανάστης; Κι αν ναι να αρχίσω να ακούω Καζατζίδη; Το ψωμί της ξενητιάς και τέτοια; Αναρωτιέμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kala kaneis kai xanesai! To blogging to kanoume otan to exoume anagkh... einai enas tropos na ksefeugoume... an ksefeugeis diaforetika auton ton kairo, kalo diko sou! Na omorfopernas! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή