Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Σημερα πηραμε γραμμη


Απο χθες ηξερα οτι σημερα κατα τη μια το μεσημερι θα ερχοταν στο ΤΕΙ μας να μιλησει η Αλεκα Παπαριγα. Ετσι λοιπον σημερα η σχολη εβαλε τα καλα της... η μαλλον τα κοκκινα της!! Εγω παντως πηγα να παρακολουθησω το μαθημα μου και μετα ειχα σκοπο να περασω και απο την Αλεκα. Δυο το μεσημερι τελειωσα, πηγα απο το αμφιθεατρο αλλα κατι δεν πηγαινε καλα... Πολυ ησυχια βρε παιδια! Εγω περιμενα να ακουω φωνες, συνθηματα και τετοια... Φτανω λοιπον στην πορτα του αμφιθεατρου και... αυτο δεν το εχω ξαναδει!! Το αμφιθεατρο φυσικα τιγκα αλλα... δεν ακουγες ανασα!! Η Αλεκα να μιλαει παρα πολυ χαλαρα και σε στυλ κουβεντουλας και απο κατω ολοι σουζα!!! Πραγματικα εντυπωσιαστηκα! Τα ιδια παιδια που κανουν ανω κατω καθε γενικη συνελευση με τις φωνες και τα συνθηματα... ουτε που ανασαιναν για να ρουφηξουν καθε λεξη της γενικης γραμματεως του κομματος.
Στο αμφιθεατρο μολις που καταφερα να μπω, τραβηξα και δυο φωτογραφιες και εφυγα. Ισως ηταν ενδιαφερον να την παρακολουθησω αλλα ηταν πρακτικως δυσκολο. Ακομα κατι που με εντυπωσιασε... Ηταν μαζεμενοι τουλαχιστον μια ωρα μεσα στο αμφιθεατρο και αντι να επικρατει η κατασταση τεκε σε σημειο που να μην βλεπεις απο τον καπνο... ισως να μην ειχε αναψει και κανεις τσιγαρο!!

Οταν θελουμε ξερουμε να σεβομαστε παλικαρακια μου... όταν θελουμε ομως!!


Απο εμενα ενα μεγαλο μπραβο στη Αλεκα που δρα με αυτον τον τροπο και μιλαει πολυ συχνα σε σχολες και συγκεντρωσεις. Δεν συμφωνω σε οτι λεει αλλα αυτος ειναι για εμενα ο πιο ωραιος τροπος να κανεις πολιτικη. Ο αμεσος διαλογος με τον κοσμο, και ποσο μαλλον με τη νεολαια. Σ' αυτο της βγαζω το καπελο!

6 σχόλια:

  1. Εχω ακομα να πω οτι ακομα και στην παρεα παρατηρω εναν φοβο στο να τοποθετηθει καποιος σε ενα θεμα σχετικο με τα πολιτικα. Καθε φορα που η συζητηση γυρναει εκει γυρω πολλοι σφιγκονται και το θεμα αλλαζει αμεσως. Ειναι θεμα ντροπης ως προς τους "πολιτικους μας ηγετες??"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα.. οπαδούς του συγκεκριμένου κόμματος, μόνο φανατισμένους γνωρίζω. Οπότε ήταν μια καλή χειραγώγηση της νεολέας προερχόμενη από την Αλέκα!
    Δεν ξέρω αν συμφωνείς εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος μαζί μου.
    Αυτή είναι πάντως η γνώμη μου.
    Κοινώς δεν πιστεύω πως αυτό που έκανε ήταν διάλογος. Ήταν μονόλογος με σκοπό να φανατίσει περισσότερο τα άμυαλα παιδάκια, για να συνεχίσει να έχει κοινό ανάμεσα στα πανεπιστήμια!
    Γιαυτό άλλωστε ήρθε κ ο Παπανδρέου σε εμάς, γιαυτό πάνε κ τόσοι άλλοι επηφανείς πολιτικοί του τόπου μας σε πανεπιστήμια κ σχολές για να μιλήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπον τρελουτσικο
    Οι υποστηρικτες (δεν μου αρεσει το οπαδοι) του ΚΚΕ δεν ειναι ολοι φανατισμενοι. Αν και η νοοτροπια του κομματος ειναι τετοια που αν το υποστηριζεις δυσκολα εισαι λαπας εγω θεωρω οτι υπαρχουν δυο ειδη περιπτωσεων.
    Η μια ειναι οι οπως λες φανατισμενοι, που εθελοτυφλουν, που δεν μπορουν να ακουσουν την αντιθετη αποψη και που δεν αφηνουν να ακουστει καν! Αυτοι ειναι τουλαχιστον εκνευριστικοι εως φασιστες!
    Απο την αλλη υπαρχουν και εκεινοι οι οποιοι ειναι οπαδοι της δημοκρατιας (εδω μου αρεσει ο χαρακτηρισμος!). Μεγαλα κεφαλια με αριστερες πεποιθησεις εχουν υπαρξει και αγωνιστει γι αυτον ακριβως τον σκοπο. Να ακουγονται οι αποψεις, οι διαφορετικες, οι πρωτοπορες! Να υπαρχει διαλογος και συνεργασια!

    Λοιπον στην περιπρωση της Παπαρηγας οταν ηρθε στη σχολη, πιστεψε με εκανε διαλογο! Εσυ περιγραφεις κατι τελειως διαφορετικο με αυτο που εγινε. Δεν ησουν μπροστα και δεν μπορεις να βγαζεις τοσο αυθερετα συμπερασματα. Και δεν μιλησε μονο με ΚΝιτες! Αλλωστε δεν ξερει κανεναν προσωπικα. Απαντησε πολυ ηρεμα και σε παιδια απο αλλες παραταξεις και σου μιλαω ειληκρινα μονο να φανατισει δεν ηθελε.

    Και πες μου λιγο, γιατι αμυαλα παιδακια?? Μας πηρες και μας σηκωσες!!

    Φυσικα σου μιλαω πολυ φιλικα και σ' ευχαριστω πολυ που μου εδωσες την δικη σου απαντηση την στιγμη που πιστευα οτι δεν θα απαντησει κανεις...
    Παντως σου προτεινω να μην τραβας Χ και να μην βαζεις ταμπελες σε κομματα και ιδεολογιες... οι καιροι και τα μυαλα αλλαζουν...

    Πολλα φιλια!! Θα τα πουμε συντομα!! Καλα να περνας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτον: "Να ακουγονται οι αποψεις, οι διαφορετικες, οι πρωτοπορες!"
    Ως οικονομολόγος και μονο σου μιλάω, αυτές οι ιδέες που περιγράφονται κ που εκφράζει η Αλέκα, είναι οι περισσότερες ανέφικτες. Αυτό το κόμμα απλά υπάρχει ως αντίποδας των άλλων 2 μεγάλων, για τους άλλους, κομμάτων.

    Δεύτερον: Ήμουν σίγουρη ότι έκανε διάλογο. Προς Θεού! Είναι πολιτικός πάνω από όλα και ξέρει να χειρίζεται το λόγο! Δεν είπα ότι ήρθε και διέταξε να την ακούσουν!

    Τρίτων: Άμυαλα παιδάκια... κ εγώ είμαι μέσα σε αυτά. Δεν έχουμε άποψη. Ακολουθούμε μια ιδέα, μια παράταξη, γιατί κάτι μας έκανε, γιατί την ακουλουθούν οι γονείς μας ή ακόμα χειρότερα γτ ΔΕΝ την ακολουθούν οι γονείς μας! Δεν έχουμε γνώσεις πάνω στο αντικείμενο κ είμαστε έρμαια των παρατάξεων, χωρίς να γνωρίσουμε τι υπάρχει πίσω από αυτές.


    Και τέλος: Δεν τραβάω Χ κ δεν βάζω ταμπέλες σε ιδεολογίες! Αυτές οι ιδεολογίες έχουν θέσει πρώτες τις ταμπέλες τους!
    Και μη μου πεις πως κάνω λάθος!



    Η γνώμη μου για τους πολιτικούς, αν κ ήθελα κ εγώ κάποτε να γίνω ένας από αυτούς, και για τα κόμματα είναι μία: αν ήξεραν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, τώρα εγώ δε θα αμοιβόμουν με ένα μισθό που δεν με θέτει ικανή να κρατήσω το ίδιο μου το σπίτι, καθώς και πολλάααα άλλα τέτοια.


    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις δίκιο - τέτοιου είδους οργανωμένη συνέλευση σε φοιτητικό χώρο είναι πραγματικά άξια φωτογράφισης. Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή