Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Μη μασατε!

Τελευταια παρατηρω στον εαυτο μου μια γαιδουρινη συμπεριφορα. Ενοω οτι δεν με αγγιζουν οσο παλιοτερα οσα συμβαινουν γυρω μας, δολοφωνιες, απεργιες,μετρα, δηλωσεις... πιστευω οτι ακου ακου καπου συνηθισα. Ακους για την δολοφωνια του δημοσιογραφου, σου λενε καποια πραγματα (γιατι οταν μιλαμε για τηλεοραση την παιρνεις τοσο σοβαρα οσο οταν σου τα διηγειται η γιαγια σου) στην αρχη τα πιστευεις. Μετα απο λιγη ωρα σου τα γυρναει... ξανακανεις υποθεσεις. Καπακι ακους για μετρα τα οποια συζητουνται για να σε τρομοκρατησουν και μετα απο λιγο καιρο περνανε τα μισα και εσυ αισθανεσαι ευχαριστημενος που δεν ηρθαν "τα χειροτερα". Απεργιες, χρεοκοπιες, και απιστευτα ποσα που πανε κι ερχονται! Τελικα τι εγινε με την τραπεζα Πειραιως ποτε δεν εμαθα, αλλα δεν το εψαξα κιολας να λεμε την αληθεια γιατι οπως ειπα και παραπανω πλεον δεν με αγγιζουν!! Δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο. Ξερω ομως οτι για εμενα ειναι το καλυτερο αυτη τη στιγμη. Ειμαι 22 χρονων και εχω τοσα ομορφα να σκεφτομαι και να θελω να ζησω που δεν θα χαραμιζα δραμι φαιας ουσιας για την παρτη των λαμογιων που μας κυβερνουν και των κουμπαρων τους! Αυτο το καλοκαιρι ειναι λιγο διαφορετικο απ' οτι σχεδιαζα τον προηγουμενο Σεπτεμβρη πανω απ' τα βιβλια μου. Δεν το συζητω για το επομενο... τοτε θα εχει σκοπια και αγκαρια! Για να γυρισω λοιπον σε αυτο που ελεγα πριν, γιατι να μην τους γραψω εκει που δεν πιανει μελανι εγω που ειμαι 22 χρονων? Βλεπω τον πατερα μου που στα νιατα του ηταν με τον ριζοσπαστη στο χερι, τωρα να μην δινει μια για κανεναν τους και να μετραει τα ενσημα του και αν θα καταφερει τελικα να παρει συνταξη συντομα ή θα τον φαει το μηχανουργειο (στην καλη περιπτωση, η ανεργια στην ασχημη). Να μου λεει "Γιαννη, δεν δινω μια γι' αυτους"  και οταν τον ρωταω τι θα παει να ψηφισει μου λεει "μεχρι τοτε βλεπουμε... ακομα και αν θα ψηφισω!" Ποιος, εκεινος που μου εμαθε ποσο σημαντικο ειναι να ψηφιζεις και κυριως οταν το κανεις με αποψη, και οτι το να μην ψηφισεις δεν ειναι αποψη. "Αλλο να μην ψηφισεις, αλλο το λευκο, και αλλο το ακυρο" μου ελεγε. Σωστα τα ελεγε... να ομως που τα πραγματα αλλαζουν και ξενερωσε τελειως μεχρι κι εκεινος! Γιατι να μην ξενερωσω εγω πρωτος?? Γιατι να μην κοιταω μονο την παρτη μου λοιπον?? Θα κοιταξω να επιβοιωσω και να περναω ΕΓΩ οσο μπορω καλυτερα! Και για εμας που μας λενε ολοι "καλα παιδια" ... το νου σας!! Οχι πολυ καλα παιδια!! Δεν πρεπει!! Πανω απ' ολα τον εαυτο μας γιατι αλλιως χαθηκαμε! Θα βασανιστουμε και θα πονεσουμε! Να κοιταμε και την παρτη μας παιδια μου!!

Και χαβαλε!! Πολυ χαβαλε και καλη παρεα για να μην  μας παρει απο κατω!!
Καλα να περνατε και με το καλο ο Αυγουστος!!

3 σχόλια:

  1. και την πάρτι μας και τι γίνεται δίπλα μας νομίζω και όλα με μέτρο χωρίς να εγκλοβίζεσαι σε τίποτα από τα 2. καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχλερ εχεις δικιο. Ισως το ειδα λιγο στενα εκεινη την ωρα αλλα πραγματικα ηθελα να το γραψω!

    ΤΗΝΧ για το σχολιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή