Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2010

Pasatempo

Για τις ωρες που η ζεστη βαραει:

Εδω και δυο μερες παιζω ενα flash παιχνιδακι μεχρι που το τερματησα πριν λιγες ωρες! Λεγεται Doodle God και μπρειτε να το βρειτε ΕΔΩ! Ειναι αρκετα εξυπνο και διασκεδαστικο!

Επισης για πειπτωσεις οπως εγω πριν που δεν ηξερα τι να κανω στο pc, μια προταση μου ειναι να κοιταξετε κατω δεξια στο blog μου, εχω μια εικονα με ενα ματι. Κανωντας κλικ μπαινετε σε μια καρτελα που εφτιαξα με τη συλλογη μου απο webcams απο ολητην Ελλαδα! Αν εχετε να μου προτεινετε καποια αλλη για να την προσθεσω θα χαρω πολυ!! Απο τις αγαπημενς μου παντως ειναι αυτη της Ιου και αυτη της Μυκονου!

Σας βαζω να ακουσετε και κατι καλοκαιρινο... και ελληνικο που λογικα δεν εχετε ακουσει. Ουτε εγω θα το ειχα ακουσει αν δεν ηταν "το Κτηνος". Ακουστε... μιλαμε για εμπνευσμενο ρεφρεν!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου