Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Το καλυτερο παιδι


Κι οταν λεμε "το καλυτερο παιδι" στην Ελληνικη μουσικη ενωουμε Γιαννη Πλουταρχο!


Φετως τραγουδαει στο COSMOStage (πρωιν Ωδειον (πρωιν Εναστρον)) στην Πειραιως. Εμενα αυτο το μαγαζι οσες φορες πηγα μου την εδινε... Καποτε ειχα κατσει πισω απο κολωνα, χθες στον εξωστη δεξια πισω! Πολυ δυσκολη οπτικη...
Περα απο αυτο ομως δεν εχω αλλα αρνητικα να προσαψω! Πηγα με τα λεγομενες "νεανικες-φοιτητικες προσφορες" και πηγε 125€ η φυαλη. Το σερβις πολυ καλο και ευγενικο, τα ποτα μια χαρα και ο κοσμος επισης.
Μαζι του τραγουδουν η Αμαρυλις και ο Αργυρος (τον δευτερο δεν τον ηξερα), και μερικα παιδια ακομα που δεν αναγραφονται στην αφισσα, με αξιολογες φωνες παντως!
Ο Αργυρος και η Αμαριλιδα ανοιγουν το προγραμμα με τα δικα τους τραγουδια και γυρω στις 12 και τεταρτο βγαινει και ο Πλουταρχος. Μου εκανε εντυπωση η εισαγωγη πριν την εμφανιση του με τρισδιαστατη προβολη space καταστασεων πανω στα σκηνικα απο προτζεκτορα και epic μουσικη με εντονο μπασο. Γενικα πολυ ωραια και εξυπνα τα σκηνικα στα οποια μου εκανε εντυπωση η κερκιδα που εχουν φτιαξει στην οποια καθονταν κυριως κοπελες (υποπτο??) και ειχαν την πιστα μποροστα τους. Ο Πλουταρχος οπως τον περιμενεις με πλατυ χαμογελο ειπε τα δικα του αλλα και τραγουδια αλλων καλλιτεχνων και διαψευστηκαν οσοι ηταν προετοιμασμενοι να κοψουν φλεβα απο νωρις! Μεγαλο μερος του προγραμματος παντως το βγαζουν τα παιδια που τον πλαισιωνουν και εντυπωση μου εκανε η πολυ καλη φωνη της Αμαρυλιδως!! Τι ωρα εκλεισε χθες παρασκευη δεν μπορω να σας πω γιατι εφυγα νωριτερα αλλα σιγουρα μεχρι 5 το πρωι πηγε. Για να περασετε καλα παντως πρεπει να πατε με την νοοτροπια αυτη και οχι μονο για να ακουσετε Πλουταρχο γιατι μαλλον δεν θα σας φτασει.
Tips: Να επιδιωξετε να μην ειστε εξωστη ωστε να μπορειτε να "πεταγεστε" στην πιστα, και αν πατε εξωστη τα καλυτερα τραπεζια ειναι τα 8αρια!



Τωρα ο μονος νυχτερινος στοχος που μου εμεινε ειναι ο Νοτης! Θα χτυπηθει παραυτα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου