Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Καλά πάντως δεν Π.Α.ΜΕ.

Άκουγα χθες το απόγευμα σε επανάληψη μια πρωινή εκπομπή στον ΣΚΑΙ. Ο τύπος πίσω από το μικρόφωνο δεν ξέρω ποιός ήταν και να σας πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει όμως και που βγάζει μόνος του την εκπομπή. Αναφέρθηκε λοιπόν σε μια ανακοίνωση που εξέδωσε το ΠΑΜΕ πριν από λίγο καιρό. Διάβαζε και σχολίαζε με κάπως ειρωνικό τρόπο. Αλλά δεν γινόταν αλλιώς!!!!! Αγαπητοί αναγνώστες τέτοιες μπούρδες δεν θα τις έγραφε ούτε το ανιψάκι μου που πάει 4η δημοτικού!! 
Ο τύπος προλόγισε την ανακοίνωση πριν την σχολιάσει λέγοντας για τις προτάσεις του ΠΑΜΕ περί προστασίας των ανέργων. Εντυπωσιάστηκα και μόνο από αυτό αφού μέχρι τώρα νόμιζα ότι στο ΠΑΜΕ μόνο "όχι" ξέρουν να λένε!! Κάθισα λοιπόν και δυνάμωσα το ραδιόφωνο. Να μην τα πολυλογώ οι προτάσεις του πάμε περί προστασίας των ανέργων ήταν οι παρακάτω


Τώρα δηλαδή φταίω εγώ να λέω ότι γέλασε και το παρδαλό κατσίκι??? Όλα αυτά έκαναν συμβούλιο για να τα αποφασίσουν??...και τέλος πάντων... ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΊ ΝΟΉΜΟΝΕΣ ΆΝΘΡΩΠΟΙ που θέλουν να μπεις και κάτω από το πανό τους στις πορείες??

Δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα σχολιάσω... το πνευματικό επίπεδο όσων μπαίνετε σε τούτο δω το blog σας δίνει την δυνατότητα να καταλάβετε τι στέκει και τι όχι. Φυσικά δεν μιλάω για την πλήρη δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ή 1-2 ακόμα αυτονόητα δίκαια αιτήματα....

Κι έχω και τη θειά μου να μου λέει με προβληματισμένο ύφος ότι έχω απορρίψει το ΚΚΕ... Όχι έπρεπε να το υποστηρίζω... Κάποτε ίσως ήταν αλλιώς, τώρα είναι για γέλια.

Ένας γιος αριστερών.

5 σχόλια:

  1. Το επίδομα ανεργίας μαρέσει όσο καιρό δεν δουλεύεις. Κοινώς...σε πληρώνουν για να κάθεσαι!!!Χαχαχα πλάκα έχει το αρθράκι...να γιατί η Ελλάδα θα πάει μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκτός που σε πληρώνουν για να κάθεσαι, σου δίνουν και κίνητρο για να μην ψάξεις να βρεις δουλειά!! Αγαπημένοι!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και τα λεφτα για ολα αυτα θα βγαινουν μονα τους εν τω μεταξυ η με νεα δανειακια...διαλεξε και παρε :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οσο λογικές ακούγονται κάποιες προτάσεις...τόσο τραγελαφικές ειναι κάποιες άλλες...φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dimi έχεις απόλυτο δίκιο, δεν διαφωνώ καθόλου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή