Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Πες πως εδωσες

Σημερα ηταν ημερα αιμοδωσιας. Ειναι γνωστο οτι ολοι οι φανταροι που δινουν αιμα παιρνουν τιμητικη αδεια 2 ημερων και ηταν αναμενομενο να ειναι μπολικος ο κοσμος. Απο μικρος λοιπον ακους ποσο σημαντικη πραξη ειναι η αιμοδωσια και ποσο πολιτιμη ειναι μια φυαλη αιμα. Το ποσο σημαντικη ειναι για τα αποθεματα του στρατου αποδεικνυεται απο το κινητρο που δινει στους φανταρους. Και μετα ηρθαν οι γιατροι. Κατι ρεμαλια κανονικα που βαριουνται να δουλεψουν!! Μολις ειδαν ποσος κοσμος μαζευτηκε αρχισαν τις υπεκφυγες!! Μα δεν προλαβες να γραφτεις στην λιστα, μα σε ακουσα που φτερνιστηκες πριν λιγο εξω, εσυ εχεις πολλους παλμους, εσυ εχεις χαμηλη πιεση!! Στην τελευταια κατηγορια ημουν κι εγω. Μου επιασε τον καρπο και επειδη δεν μπορεσε να βρει τον σφιγμο μου εβγαλε συμπερασμα οτι εχω χαμηλη πιεση και με ξαποστειλε με την ατακα "πες πως εδωσες". Με λιγα λογια θα την παρεις την τιμητικουλα που θελεις, χωρις να δωσεις αιμα! Μου μετρησε την πιεση με τα δυο του δαχτυλα!!! Τι αστερια ειναι αυτα στον ελληνικο στρατο ρε φιλε!!!! Και τωρα εγω φαινομαι να εδωσα αιμα, οπως και πολλοι ακομα, χωρις να εχουμε δωσει! Ποσες φυαλες αιμα πηγαν χαμενες?? Ποσο αιμα δεν αξιοποιειται γιατι οι μουχλες οι γιατροι βαριουνται να δουλεψουν μια μερα...!
Θα επιχειρησω και παλι οταν θα παω στην μοναδα. Θα δειξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου