Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Δυο τεσσερεις

Καθομαι στο παραθυρο 2~4 θαλαμοφυλακας και περιμενω την εφοδο.
Τι να πρωτοπεις για τον στρατο... "Ειναι τοσα πολλα" που λεει και ο Μακροπουλος...
Σημερα ειδα την πιο σουρεαλ σκηνη μεχρι στιγμης!! Σηκωνομαι το πρωι 6 παρα γιατι ειχα υπηρεσια στα μαγειρεια... Σηκωθηκα, εριξα δυο καντηλια απο μεσα μου, ντυθηκα και αρχισα να ανηφοριζω. Μαζευτηκαμε με τα υπολοιπα παιδια στα μαγειρεια. Αμιλητοι απο την νυστα. Που και που περνουσαν και καποιοι μαγειρες και μπαιναν στην κουζινα. Ο ενας μαλιστα εβαλε fullface σκουφο για μια αποσταση 100 μετρων. Μετα απο λιγο βαλαν και μουσικουλα... Ζεσταθηκε λιγο η ατμοσφαιρα. Ηρθε ο υπευθυνος και μας μαζεψε να μας μοιρασει ποστα. Εσυ, μου λεει, θα πας βαρια λατζα. Μαααλιστα... Παω προς το ποστο μου ελαφρως εκνευρισμενος διπλα στην κουζινα. Εκει λοιπον ειναι που βλεπω τα παλικαρια τους μαγειρες να ανοιγουν τα σακουλακια με το κριθαρακι με τερμα χριστουγενιατικα τραγουδια (της Βανδη εκεινη την ωρα) και να χορευουν με τις κουταλες!!! Ειχα χαζεψει!! Εγω να καταριεμαι την ωρα και την στιγμη και αυτοι να εχουν στησει πανηγυρι δουλευοντας στις 6 το πρωι!!!
Εκει καταλαβα οτι δεν εχω κανει πραξη αυτο που λεω πολλες φορες. Οτι δεν μπορεις να αποφυγεις, απολαυσε το. Δεν εχω μπει ακομα στο νοημα νομιζω... Θα γινει κι αυτο. Πιθανοτατα στην μοναδα στην Αθηνα οπου θα ειμαι απο τον καινουριο χρονο.

ΥΓ Κατα την διαρκεια οσων εγραφα ενας σηκωθηκε στο κρεβατι του φωναξε ΚΟΚΚΙΝΟΣ και ξανακοιμηθηκε!!! :-P

Καλημερα και καλη βδομαδα σε ολους!!! Σε λιγο με αλλαζουν και παω να κοιμηθω λιγο ακομα... ;-)

4 σχόλια:

  1. Ακριβώς όπως το είπες... ότι δεν μπορείς να αποφύγεις απόλαυσε το! κάποιες φορές όντως είναι δύσκολο,αλλά τελικά δεν την παλεύεις αλλιώς.... καλή εβδομάδα και καλό κουράγιο εκεί μέσα! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήκωμα από τις 6???? Φυλάς τσίλιες 2-4???

    Που πουλάνε αμερικάνικες υπηκοότητες να πάω να πάρω ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν πρέπει να έρθεις Αθήνα για να αρχίσεις να περνάς καλά τότε συνεχίζεις να μην έχεις πιάσει το νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαχλερ, οχι δεν το ενωουσα ετσι. Θελω να παω στην μοναδα για να την βρω. Οπουδηποτε κι αν ειναι αυτη. Στη Σπαρτη ειναι κεντρο και εχει παρα πολυ κοσμο. Η Αθηνα ειναι απλως ακομα ενα +

    ΑπάντησηΔιαγραφή