Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Βαλτωνω

Έχω χαζέψει! Μέσα από τον στρατό δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω όσο θα ήθελα τις πολιτικές εξελίξεις και τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων και των πολιτικών αρχηγών τους. Πήγα λοιπόν στην συνέχεια κι έριξα το ψηφουλάκι μου... χωρίς ιδιαίτερο πάθος. Να πω την αλήθεια, στην πραγματικότητα κι εγώ για να μαυρίσω πήγα στην κάλπη. Και από εκείνη την ώρα έχω χαζέψει!!! Εξελίξεις και καταστάσεις πρωτόγνωρες και ελπιδοφόρες και φρικτές!! Έσπασε επιτέλους ο δικομματισμός, κάτι που ήθελα χρόνια να δω!! Από την άλλη βλέπω φασίστες να εκλέγονται με μεγάλο ποσοστό στην βουλή από τον ελληνικό λαό!! Από αυτόν τον λαό που έχει αγωνιστεί τόσες φορές για την ελευθερία του, πάει και εκλέγει στην βουλή φασίστες νεοναζί!! Δεν το χωράει ο νους μου... Επίσης βλέπω μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εκλογών να μην έχουμε κυβέρνηση!! Να οδηγούμαστε και πάλι σε δεύτερο γύρο εκλογών!! Γεγονότα και εξελίξεις τρέχουν, κι εγώ νοιώθω τον εαυτό μου να έχει βουλιάξει μέσα στην λάσπη και παρακολουθώ άπραγος και απόλυτα χαζεμένος!

Πάντως συνιστώ υπομονή και επιμονή!! Ας προσπαθήσουμε να βγάλουμε κάτι θετικό από αυτές τις εκλογές!!

2 σχόλια: