Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Κάθε βόλτα και ξελαμπικάρισμα

Καλά μου τα χώνει ο "Paulothanasis" και μου λέει "...τότε που έκανες ποστ...". Αλλά παιδιά πιστέψτε με, δεν έχω καθόλου νέα. Η ρουτίνα μου είναι απίστευτη. Το μυαλό έχει πήξει και το μόνο που καταφέρνει να κάνει με μεγάλη επιμέλεια είναι να μετράει αντίστροφα. 55 και σήμερα, 54 και σήμερα.... Οι μέρες κοντεύουν και η ανυπομονησία μεγαλώνει! Βέβαια είμαι σίγουρος ότι θα βγω και θα είμαι σαν χαμένος στον ωκεανό! Θα ψάχνω άσκοπα για προσωρινή δουλειά, θα ψάχνω για πρακτική άσκηση... και τι δεν θα ψάχνω!!

Για να μην κλαίγομαι βέβαια είμαι από τους τυχερούς που βλέπουν το σπίτι τους αρκετά συχνά καθώς υπηρετούν. Είμαι στην πόλη μου και κάθε βόλτα την απολαμβάνω όσο ποτέ!! Η τελευταία μου βόλτα ήταν προχθές στον Λυκαβηττό. Όπως διάβασα και κάπου λίγη ώρα πριν φύγω από το σπίτι "Αν δεν πάρετε το τελεφερίκ θα σας πιάσουν σίγουρα τα πόδια σας!" και το διαπίστωσα και ο ίδιος! Εγώ όμως το προτείνω! Και η ανηφοριά και η κατηφοριά έχει την πλάκα τους, και ξεσκουριάζεις λιγάκι.
Στον Λυκαβηττό είχα να ανέβω από πιτσιρικάς όταν με είχαν πάει οι γονείς μου!! Με την φωτογραφική μου μηχανή ανά χείρας... αναμενόμενο για όσους με ξέρουν έστω και λίγο...


Athens, beauty and history

Μερικές ακόμα φωτογραφίες έχω ανεβάσει τελευταία στο Flickr μου, όπου μπορείτε να χαζέψετε...

Τα ξαναλέμε... αυτή τη φορά συντομότερα!! ;))) Άλωστε έρχονται και οι εκλογές! Το βλέπετε το κτήριο που κοιτάζει την ακρόπολη στην φωτογραφία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου