Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Περιοδος μεταβατική

Σε αναζήτηση πτυχιακής άσκησης!!

Ίσως θεωρητικά και να ήταν λάθος μου αλλά δεν καταδέχτηκα να δουλέψω παραπάνω από 10 μέρες σε μια δουλειά που δεν γούσταρα καθόλου να κάνω, δεν είχε τίποτα παραπάνω να μου προσφέρει εκτός απο 550€ το μήνα, αισχρές συνθήκες εργασίας και ωράριο σκέτη εκμετάλλευση.
Και τώρα σπίτι. Με χρόνο για να τελειώσω την πτυχιακή μου και να ψάξω για πρακτική άσκηση. Δεν είναι καθόλου εύκολο να βρεις αυτό που θέλεις όμως, ακόμα και στον τομέα μου που είναι από τους πιο "απορροφητικούς".

Πλέον έχω επιστρέψει στην πολιτισμένη καθημερινότητά μου, με το ποδήλατο, την φωτογραφική μου μηχανή και τα υπόλοιπα αξεσουάρ μου!!

Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όσους τελειώνουν σιγά σιγά με τις εξεταστικές τους ακόμα και αν το περάσουν την Αθήνα!! Παντού μπορείς να περάσεις καλά!! Μπορείς να περάσεις ακόμα και το καλύτερό σου καλοκαίρι στην πόλη, αρκεί να έχεις καλή παρέα ναι να έχεις διάθεση να περάσεις καλά!!!

Holydays

Φωτογραφία αφιερωμένη στους φοιτητές και τους πανελληνιομάχους!!! >>Flickr<<

1 σχόλιο:

  1. ε βασικά αυτές πλέον είναι οι εργασιακές συνθήκες παντού, αλλά σου εύχομαι το καλύτερο. αν έχεις πάντως και πτυχιακή να κάνεις καλύτερα να αφοσιωθείς σε αυτήν. Όπως και να έχει καλό καλοκαρίριιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή