Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Δεν προλαβαίνω!

Ο τίτλος είναι μια από τις κλασικές ατάκες στον στρατό μεταξύ των φαντάρων! Ακούγεται όταν κάποιος πρέπει να κάνει μια δουλειά αλλά δεν φοβάται τις συνέπειες γιατί απλά δεν προλαβαίνει να τις υποστεί! Απολύεται!!!

Κι εγώ απολύομαι! Η πρακτική μου τελειώνει αύριο Παρασκευή και μιας που θα περάσει ένα διάστημα για να βρώ δουλειά θα το αξιοποιήσω για τις άπειρες εκκρεμότητες που έχω αφήσει!! Αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που ο τίτλος είναι εύστοχος. Δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με αυτά που θέλω!! Έχω παραμελήσει το blog και ακούω κραυγές και γιουχαίσματα!!:Ρ Θέλω να κάνω πράγματα που θα με ηρεμήσουν ψυχικά! Να διαβάσω, να πειραματιστώ με κατασκευές, να βγω μια βόλτα με το ποδήλατο, να κάνω μια αγορά για την πάρτη μου βρε αδερφέ!! Να κάνω ένα ξενύχτι!!! Όχι όπως τώρα που το μάτι κατεβάζει ρολά από τις 12μιση!!!

Μέσα σ' όλα αυτά όμως το Σαββατοκυριακάκι μου το ξέκλεψα!!! Και πέρασα ένα διήμερο απόλαυση!!!

Halkida
?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου