Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Ονειρα?


Να 'μαστε πάλι...

Μπροστά στην πρώτη Δεκέμβρη του 2013!


Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ οτι θα ζήσω μια τέτοια χρονιά. το τι σου επιφυλάσσει ο χρόνος είναι κάτι το εξαιρετικά απρόβλεπτο τελικά. Ναι τελείωσα την σχολή μου, αναμενόμενο. Ναι είμαι καλά συναισθηματικά μετά από έναν χρόνο περιπετειών που πραγματικά μου μάτωσαν την καρδιά, μη αναμενόμενο! Ναι αμέσως αφού τελείωσα την σχολή μου βρήκα δουλειά πάνω στο αντικείμενό μου. Όχι κάτι τρομερό αλλά νομίζω οτι είμαι από τους θετικά και ανοδικά κινούμενους στον εργασιακό τομέα! Μη αναμενόμενο. Και εκεί που είμαι ευτυχισμένος με τον εαυτό μου και έχω ξεκινήσει και πάλι να κάνω όνειρα... η τύχη μου επιφυλάσσει ότι χειρότερο θα μπορούσα να σκεφθώ. Ίσως την πιο επικίνδυνη ασθένεια που μπορεί να του τύχει κάποιου και ακόμα περισσότερο με την μορφή της, σε ένα από τα άτομα της οικογένειάς μου. Και τώρα? Όνειρα?? ... Για την ώρα θα στεναχωρήσω την Κική Δημουλά αλλά ζω μόνο με αυτόν τον μικρό ξερό μισθό.

Και δεν περιμένω κάτι καλό από το 2014. Να τα ξεκαθαρίζουμε από τώρα.

Ζείτε την κάθε σας στιγμή σαν να είναι η τελευταία!! Ονειρευτείτε! Όσοι μπορείτε.

1 σχόλιο:

  1. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Ευχομαι φιλε να ξεπεραστει το προβλημα γιατι σιγουρα ειναι οτι πιο ασχημο μπορει να συμβει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή